חדשות הארץמבזקים

"קרא לי פרחה": הדוגמנית סולקה מבית קפה בתל אביב | צפו

הדוגמנית והפעילה החברתית, נטלי דדון, סורבה היום (ראשון) להיכנס לבית קפה בתל אביב. בתיעוד ניתן לשמוע את בעל בית הקפה מסלק את דדון ואומר לה כי "יש לו זכות לבחור לשרת" את מי שהוא רוצה. בעלי בית הקפה טוען כי אינו מכיר אותה וסילוקה נובע מכך שלטענתו, היא זו שגידפה אותו ראשונה, לאחר שסירב להצטלם איתה.

כידוע, דעותיה הפוליטיות פורסמו רבות לאחרונה ברשתות החברתיות וכיום היא אושיית רשת משפיעה מאד, בעיקר בצד הימני של המפה הפוליטית. היא אף נאמה ביום חמישי האחרון בעצרת התמיכה ברפורמה המשפטית שהתקיימה בירושלים.

נטלי דדון
צילום: יח"צ

"לאן עוד נגיע ?! לאן!?" כתבה דדון בפוסט אמוציונלי ששיתפה בחשבון האינסטגרם שלה בעקבות המקרה והוסיפה, "כזאת השפלה לא חשבתי שאחווה בחיים שלי.
בטח שלא בשל דעותיי. באמצע יום צילום לטוונטי סיקס אני וצוות ההפקה עצרנו להזמין קפה בבית קפה בתל אביב (אינני מעוניינת להעניק לו פרסום כאן), בעל המקום קרא לי פרחה, כן כן פרחה בפני כל האנשים שבמקום וסגר לי את דלת הזכוכית בפנים , פשוט סרב להעניק לי שירות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"מה נהיה מאיתנו מה לפגוע ולהשפיל ככה אדם ברבים , למה? לא יודעת מה בא לי יותר , לשבור קיר לבכות לצרוח או סתם להקיא". סיימה דדון את דבריה.

השר ישראל כ״ץ הגיב למקרה: "נטלי דדון סורבה להיכנס לבית קפה בת״א ״כאלה אנשים אני לא רוצה להכניס״ אמר בעל המקום. בושה וחרפה. להחרים אותה רק כי היא תומכת בימין. ‏בתקופת כהונתי כשר אוצר בזמן הקורונה, בעלי המסעדות ובתי הקפה בת״א ביקשו וקיבלו סיוע נרחב שהציל אותם מקריסה ופשיטת רגל. לא עשינו סלקציה, סייענו לכולם."

צילום: שימוש לפי סעיף 27 'א לחוק זכויות היוצרים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button