מבזקיםמשפטי/פלילי

"המשטרה הבינה": נער יהודי הואשם בתקיפת ערבי – התיק נגדו נסגר

בית משפט השלום בירושלים הורה על ביטול כתב אישום אשר הוגש כנגד נער יהודי לפני כשנתיים וחצי, באשמת תקיפת ערבי במהלך סיבוב השערים המסורתי בעיר העתיקה בירושלים.

בתיעוד האירוע נראה הנער הערבי כשהוא נעמד אל מול קבוצה של כ 15 נערים יהודים שהגיעו למקום וביקשו להתפלל מול שער הר הבית. הערבי עמד מולם במשך מספר דקות, ואף התקרב אל מי מהם פעם אחר פעם בצורה מאיימת, וזאת עוד לפני תחילת המגע הפיזי בין הניצים. לאחר קבלת הטענות אותן הציג עו"ד פולסקי הסכימה יחידת התביעות של משטרת ירושלים לחזור מכתב האישום כנגד הקטין, וזאת בכפוף לשיתוף פעולה שלו מול שירות המבחן, ואי פתיחת תיקים נוספים. בדיון שנערך אתמול (ראשון) מסרה המשטרה הודעה לבית המשפט כי היא חוזרת בה מן האישום כנגד הקטין.

צילום: משטרת ישראל

עו"ד משה פולסקי מארגון חוננו המייצג את הצעיר הגיב לביטול כתב האישום ואמר: "אנו מברכים על ביטול כתב האישום, ואני שמח על כך כי בסופו של יום משטרת ישראל הבינה, כי האירוע אירע כתגובה לפרובוקציה של בן מיעוטים שהפריע לתפילת מתפללים ואף פנה אל מי מהם ואיים עליהם. בנסיבות האמורות סברנו שלא היה מקום להורות על העמדתו של הקטין לדין חרף הראיות שקיימות בתיק לביצוע המיוחס לו, כאשר בן המיעוטים כלל לא הועמד לדין בגין מעשיו. מדובר בנער נורמטיבי ללא עבר פלילי, ששיתף פעולה עם שירות המבחן, ושלא נפתחו נגדו תיקים נוספים, כך שמן הראוי היה שלא להעמידו לדין, ואנו שמחים על כך שבסופו של יום בוטל האישום כנגדו, כאשר במקרה זה אף שלוחת התביעות של משטרת ישראל הבינה כי אין מקום למצות עימו את הדין".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button