מבזקיםסוריה

דיווחים בסוריה: פיצוצים עזים באזור נמל התעופה הבינלאומי בחאלב

מקורות בסוריה מדווחים כי לפני דקות אחדות (שני) נשמעו פיצוצים עזים באזור נמל התעופה הבינלאומי בחאלב. על פי הדיווחים מערכות ההגנה הופעלו כנגד מטרות עוינות. התקיפה מיוחסת לישראל.

תושבים מקומיים מציינים כי התקיפה בוצעה כנגד מטרות צבאיים באזור אל-ספירה, דרומית לחאלב שבצפון סוריה. אזור שנשלט על ידי המיליציות של משמרות המהפכה האיראניים.

סוכנות הידיעות הרשמית במדינה "סאנא" דיווחה כי "ההגנה האווירית הסורית הגיבה לתוקפנות "ישראלית" שכוונה אל נמל התעופה הבינלאומי בחאלב ומפעלי ההגנה של הצבא הערבי הסורי בסביבת העיר חאלב. ההגנה האווירית שלנו הצליחה להפיל ולהשמיד מספר טילים עוינים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, התקשורת המקומית מדווחת כי אמבולנסים הוזעקו למקום התקיפה בעקבות דיווחים על נפגעים בקרב שכירי החרב של חטיבת פאטמיון האפגאנית, הפועלת בחסות משמרות המהפכה בסוריה, בעיר אל-ספירה, באזור הכפרי הדרומי של חאלב.

צילום: טוויטר MBS NEWS @Mbsnews_l
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button