מבזקיםספורט

משחק או מלחמה? 23 אוהדים הורחקו ממגרשי הכדורגל, שוטר נפצע בראשו מאבן

במסגרת משחק הכדורגל שהתקיים בין הפועל באר שבע למכבי חיפה הרחיקה משטרת ישראל 23 אוהדים ל-60 ימים ממגרשי הכדורגל בגין חשד להפרות סדר, החזקת סכין, ספסרות, החזקה של אבוקות ואמצעי פירוטכניקה. שוטר נפצע בראשו מאבן שנזרקה לעברו והוא פונה למרכז הרפואי סורוקה לקבלת טיפול רפואי.

הערב (שני), פעלו מאות שוטרים של מחוז דרום, לוחמי מג"ב, שוטרי מתנ"א, סדרנים, צוותי מד"א וכב"ה לאבטחה, שמירת הסדר הציבורי והכוונת התנועה, לפני ובמהלך משחק הכדורגל שנערך באצטדיון טרנר בבאר שבע. ההיערכות הייתה בפיקוד מפקד תחנת באר שבע נצ"מ טירן יהוד.

לפני ובמהלך המשחק, עוכבו 21 אוהדים בגין חשד למעורבות באירועים של התפרעות והפרת הסדר, החזקת סכין, החזקה של אבוקות ואמצעי פירוטכניקה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, נעצרו שני אוהדים בגין עבירה של תקיפת שוטר והפרת סדר ציבורי.

הודות לפעילות השוטרים והבידוק הקפדני, טרם המשחק ובמהלכו, הצליחו השוטרים לחשוף ולתפוס 3 רימוני עשן, 8 אבוקות, מברג, פגיון וכלי תקיפה ולמנוע השלכתם למגרש ולסכן את הקהל והשחקנים.

לכלל המעורבים התקיים שימוע בפני קצין משטרה, שהחליט להרחיקם באופן מיידי, למשך 60 ימים, ממגרשי הכדורגל.

בסיום המשחק נזרקו אבנים לעבר כוחות המשטרה וכתוצאה מכך נפצע שוטר בראשו והוא פונה למרכז הרפואי סורוקה לקבלת טיפול רפואי.

בשעה זו, הסתיימה יציאת האוהדים מתחומי האיצטדיון ופיזורם. כוחות המשטרה פרוסים גם בשעה זו ברחובות והכבישים הסמוכים במטרה לשמור על הסדר ולמניעת אירועי חיכוך ואלימות.

ממשטרת ישראל ישראל נמסר כי היא רואה בחומרה את אלו המפרים את הסדר הציבורי במהלך אירועי ספורט ותמשיך לפעול על מנת למנוע מקרים אלו ולהביא את המעורבים לדין.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button