חדשות הארץמבזקים

פגיעה באתר בנייה בשדרות, מעל 20 רקטות נורו – פנינו להסלמה?

מטחי רקטות כבדים נורו בדקות האחרונות (שלישי) לעבר שדרות ויישובי עוטף עזה משטח הרצועה, על ידי ארגון הג'יהאד האסלאמי. דקות לפני המטחים צה"ל תקף ברצועת עזה באמצעות ירי טנקים לאחר שגם הבוקר נורה מטח לעבר ישראל. הפלסטינים מדווחים על כ-20 רקטות שנורו על ידי ארגון הטרור, כאשר ישנה פגיעה של אחת מהן בבית בשדרות ופגיעה נוספת באתר בנייה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים ברזילי באשקלון, גבר כבן 25 (נתין זר) מעורפל הכרה במצב קשה. ראש הממשלה נתניהו מקבל מהבוקר עדכונים שוטפים על המצב ממזכירו הצבאי אלוף אבי גיל וייכנס הערכת מצב בהמשך היום. בצה"ל אמרו כי זוהו 22 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו ארבעה מהשיגורים, 16 שיגורים נפלו בשטח פתוח.

בדקות האחרונות התקבלו מספר קריאות במוקד איחוד הצלה על נפגעי חרדה ונפגעי גוף בשל האזעקות ונפילות הרקטות בשדרות והסביבה. בשלב זה צוותי חוסן מטפלים באם ושני ילדיה עקב חרדה. חובשים נוספים בדרכם לשתי זירות נוספות שנמסר על פגיעת רקטות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נחמן טובול דובר און ליין של איחוד הצלה מסר: "עקב המתיחות הביטחונית – הועלתה רמת הכוננות של צוותי הרפואה של איחוד הצלה. הצוותים הונחו להישאר קשובים לרשת הקשר של איחוד הצלה בכדי להמשיך לתת מענה מהיר ומיידי לכל מקרה חירום במידת הצורך".

מכללת ספיר בשדרות מסרה הודעה לסטודנטים בה נאמר כי בעקבות החמרת המצב הבטחוני והנחיות פיקוד העורף, הלימודים יפסקו בשעה זו.

שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button