מבזקיםרצועת עזה

דובר משרד הבריאות בעזה: אין נפגעים בתקיפות צה"ל, הועלתה הכוננות בבתי החולים

צה"ל תוקף בחצי השעה האחרונה (רביעי) שורה של יעדי טרור ברחבי רצועת עזה. במקביל ארגון הטרור חמאס מבצע ירי נ"מ לעבר מטוסי חיל האוויר.

כמו כן, גם ירי הרקטות לעבר ישראל נמשך. בעקבות האזעקות האחרונות בגזרת שדרות, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים ברזילי גבר כבן 46 שנחבל בזמן ריצה למרחב המוגן, במצב קל עם חבלות בגפיים, ואישה כבת 63 שנפלה ונחבלה קל ביד.

ד"ר אשרף אל קודרה, דובר משרד הבריאות ברצועת עזה מעדכן כי לפי שעה אין נפגעים בתקיפות. "משרד הבריאות עוקב אחר ההתפתחויות בשטח כתוצאה מההסלמה הישראלית ברצועת עזה. אנו שמים דגש על העלאת המוכנות בכל בתי החולים ויחידות האמבולנס והחירום להתמודדות עם השלכות ההסלמה. אנו קוראים לאזרחים לאפשר לצוות הרפואי לבצע את עבודתם במקרה של פציעות במקומות היעד. אנו קוראים לכולם להיות אחראים ולציית למה שמפרסם רשמית משרד הבריאות בנוגע לזירות נפגעים" נכתב בהודעת הדובר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תקיפה סמוך למחנה הפליטים אלשאטי, מצפון לעיר עזה

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button