חדשות הארץמבזקים

פיגוע הדקירה סמוך לחווארה: בן 20 נפצע קל, המחבלת נוטרלה

פיגוע דקירה התרחש לפני זמן קצר (חמישי) בכפר חווארה שבמרחב חטיבת שומרון. מחבלת הגיעה חמושה בסכין ודקרה צעיר כבן 20, פצעה אותו קל ונוטרלה בירי. כתוצאה מהירי המחבלת, אימאן עודה בת 26, נפצעה אנוש ומותה נקבע זמן קצר לאחר מכן, כך על פי משרד הבריאות הפלסטיני.

חובשים ופראמדיקים של מד"א, בשיתוף כוח רפואה של צה"ל, העניקו במקום טיפול רפואי לצעיר כבן 20, בנפצע באורח קל, כשהוא בהכרה מלאה עם פצע דקירה ופינו אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א מוטי דהן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע כשהוא יושב בהכרה מלאה וסובל מפציעה חודרת בגופו. מיד הענקנו לו טיפול רפואי ובסיוע כוח רפואה של צה"ל הוא פונה לבית החולים במצב קל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון הגיב לפיגוע: "פיגוע נוסף. זה הפך לדבר יום ביומו. רק לפני מס שעות לכדו את המחבלים שרצחו את בנות משפחת די וכבר אנחנו בפיגוע נוסף. זו ההוכחה שחיסול מחבלים חשוב ככל שיהיה לא עוצר את הטרור. האירוע הזה הסתיים בפצוע קל והיה יכול להסתיים בעוד משפחה שכולה. אנחנו דורשים עכשיו יציאה למבצע התקפי בקיני הטרור של הרשות הפלסטינית עד לאיסוף כל הנשקים. והחזרת כל המחסומים הבטחוניים. כמה מתים ופצועים עוד נספור עד שהממשלה תעשה את תפקידה?"

פיגוע דקירה - חווארה - זירת פיגוע
צילום: הצלה ללא גבולות יו"ש
פיגוע דקירה - חווארה - זירת פיגוע
צילום: הצלה ללא גבולות יו"ש
פיגוע דקירה - חווארה - זירת פיגוע - מד"א ירושלים
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button