מבזקיםתאונות דרכים

טרגדיה נוספת בכבישים: ילד בן 7 נפגע ממשאית, מותו נקבע במקום

רוכב אופניים כבן 7 נפצע לפני זמן קצר (חמישי) לאחר שנפגע ממשאית במושב במועצה אזורית חבל יבנה. חובשים ופראמדיקים של מד"א איתרו אותו כשהוא ללא סימני חיים, עם חבלה רב מערכתית. לא נותר להם אלא לקבוע במקום את מותו.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א מאיר לוי, סיפר: "הגענו למקום וראינו את הילד שוכב מתחת לחלקה האחורי של המשאית כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום."

נתי דהן, עמית סיני ואלחנן חג'בי חובשי איחוד הצלה מסרו: "לדברי עוברי אורח – הילד רכב על אופניים בסמוך לביתו ונפגע ממשאית. למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני אגף התנועה במשטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

על פי נתוני ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים, בחמש השנים האחרונות האחרונות (2018-2023) נדרסו למוות 8 ילדים מתחת לגיל 10. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים אמרה: "לילדים צעירים אין את היכולת לאמוד זמן ומרחק. קשה להם לתפוס שאם הם רואים משאית, זה לא בהכרח אומר שהנהג רואה אותם. דווקא בשל כך אני קוראת לנהגים כולם, ובמיוחד לנהגי רכבים גדולים ומשאיות – באזורי מגורים ובסביבת ילדים הקפידו על ערנות מרבית והקדישו תשומת לב מיוחדת לילדים שבדרך. זה בידיים שלנו למנוע את האסון הבא".

תאונת דרכים - מד"א איילון
צילום: אלי ריימונד, תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button