חדשות הארץמבזקים

השר לשעבר צייץ ועורר את זעמו של הציבור החרדי – שפתח במחאת חרם ענקית

השר לבטחון פנים לשעבר, עמר בר לב, גרם היום (חמישי) ל'סערה' גדולה אחרי ציוץ שהעלה מהפגנה שבה השתתף בבני ברק, במסגרת המחאות נגד הרפורמה המשפטית, ממשלת נתניהו והציבור החרדי. כזכור, בר לב פוקד את רחבות ההפגנות השונות מדי שבוע ונחשב לפעיל מאד במחאה.

"עכשיו בבני ברק עם אחים לנשק. ומה הקשר בין ההפיכה המשטרית לשוויון בנטל? מעבר ובנוסף לחשיבות שרות הבטחון לכל, חוק ה"אין שוויון בנטל" שבכוונת הקואליציה לחוקק הוא השוחד של נתניהו ולוין למפלגות החרדיות בכדי שיצביעו בעד ההפיכה המשטרית." כתב בר לב בחשבון הטוויטר שלו ושיתף תמונה מההפגנה.

בר לב, שמכהן כיום כיו"ר דירקטוריון במאפיות אנג'ל, כנראה לא הבין את הטעות שעשה בכך שמחה נגד הציבור החרדי, מאחר ואחד מלקוחותיה הגדולים של המאפייה שבה הוא מכהן כיו"ר שלה הוא הציבור החרדי ומוסדותיו. בתגובה לציוץ של בר לב התעוררה מחאה הקוראת להחרים את מאפיות אנג'ל, קריאה שתפסה תאוצה גדולה מאד מהבוקר. על פי הדיווחים, מספר מוסדות חרדיים כבר הודיעו שלא יצרכו את המוצרים של אנג'ל עד להודעה חדשה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ יעקב אשר מסיעת יהדות התורה אמר: "עמר, כנראה ששוב התבלבלת. אתה כבר לא פוליטיקאי. כמייצג חברה ציבורית הנך מחויב לנהוג בכבוד בלקוחותיה ולא לפגוע ברגשותיהם. אם אנג'ל החליטה שהצרכנים החרדים אינם רצויים בעיניה, היא מוזמנת לפרסם זאת על מדפי הלחם בסופר, ולא במחאה מבישה מול ביתו של מנהיג עולם התורה."

עמר בר-לב
ארכיון. צילום: אתר הכנסת

Back to top button