סרטונים

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה – 30/04/2023

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה:
"אנחנו יצאנו עכשיו מימי הזיכרון ויום העצמאות, ימים מקודשים לכולנו. זו הזדמנות לומר לך מילת ברכה והוקרה, מירי, על הטקס המרגש מאוד. ראינו בימים ובטקסים האלה את עם ישראל מתאחד סביב הדברים המקודשים לו, הסמלים הלאומיים שמשותפים לכולנו. יש לנו מדינה אחת והיא יקרה וחשובה לכל אזרחי ישראל.

יש בינינו גם ויכוח יסודי בעניין הרפורמה המשפטית, אבל אנחנו עושים מאמץ לפתור את הוויכוח הזה בהידברות. ברצון טוב של שני הצדדים, אני משוכנע שאפשר להשיג הסכמות – ואני נותן לכך גיבוי מלא.

הממשלה ממשיכה לנוע בכל התחומים קדימה. מחר נפתח את מושב הקיץ של הכנסת. לאחר שאישרנו את תקציב המדינה בממשלה, נאשר את התקציב בכנסת. זה תקציב דו-שנתי. התקציב הזה בא יחד עם חוק הסדרים. שניהם יחד יביאו יציבות כלכלית ויזניקו את המשק להישגים חדשים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דווקא בימים של האטה כלכלית ואינפלציה עולמית, דווקא בימים אלה ישראל יכולה וצריכה להסתער קדימה. אנחנו עשינו זאת בקורונה, עשינו את זה בהאטות כלכליות עולמיות קודמות, ונעשה את זה גם הפעם. אנחנו נביא יציבות כלכלית, נרחיב את התחרות, ונכניס רשתות-שיווק בינלאומיות להפחתת מחירים.

בכל העת, כמובן, אנו שומרים על הביטחון. אנחנו לא ניתן לאיראן לכרוך טבעת חנק של טרור סביבנו. אנחנו פועלים בעניין הזה סביב השעון, כל הזמן, גם בימים אלה, ואנחנו נמשיך לפעול הן בהתקפה והן בהגנה נגד התוקפנות של איראן ושל גרורות הטרור שלה.

בנוסף, אנחנו נקים את המשמר הלאומי. זו מהפכה. יחד עם הבאת תקציב של מיליארדי שקלים להוסיף אלפי שוטרים, כל זה כדי להשיב את הביטחון האישי לכל אזרחי ישראל, לרבות בחברה הערבית.

כמובן, שיש פעילות רבה ועניפה סביב השולחן הזה, של שרים ושרות, כל אחד בתחומו, בתחומים שמשפיעים על כל אזרחי ישראל. בישיבות הממשלה הבאות אני אבקש מהשרים והשרות להציג את היעדים המרכזיים במשרדיהם ולעדכן על ההתקדמות בהשגת היעדים הללו. אנחנו פותחים את מושב הקיץ, ואנחנו הולכים לעבוד קשה מאוד למען אזרחי ישראל".

וידאו: רועי אברהם, לע"מ
סאונד: בן פרץ, לע"מ

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=PCMfq25BPZc?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

32 תגובות

  1. נתניהו כבר לא רלוונטי. הוא הודח על ידי המשיחיים.
    זו הפיכה.לא קשור לשמאל, למרכז, ואו ימין.
    זה פשוט דתיים משיחיים נגד ישראל החילונית הדמוקרטית.
    גונבים לנו את המדינה.
    שזה יגמר החרדים יצאו לעבוד !!!!

  2. "שרים ושרות" – נדבק בעברית האנוסה המטורללת של הנכדה-של.
    בעברית, זכר סתמי רבים כולל נקבה/ות: "שרים" כולל "שרות".

  3. מאות אלפי ימנים בעצרת למען הרפורמה ובינתיים מעלים לנו את המחירים – למה אף פעם אין ניצחון אמיתי ומלא ללאום היהודי/עם ישראל?!?

  4. ברוך שפטרנו מבנט ולפיד וחבריהם. ברוך שהחיינו והקימנו והגיענו לממשלה היהודית בראשות נתניהו היקר לכולנו. עזרת שמים לממשלתנו.

  5. ביבי נתניהו אדבר הראשון שאתה צריך לעשות לפני הכל לפטר את הכלבלבה ברברעה לפטר אותה במידית היא רק נזק למימשלת ימין לפטר אותה
    נימאס לישמוע אותה היא מושחתת פוליטי

  6. אחרי הטקסים

    טקסי הזיכרון אומנם אחרינו, אבל הם לא מספיקים כדי לכבד את זכר הנופלים, לא מספיקים כדי שלא יתווספו אליהם בשנה הבאה חס ושלום עוד חללים. אם היינו מכבדים את זכרם של בנינו שנהרגו במערכות ישראל, ודאי היינו דואגים שהם יהיו האחרונים.

    בצער גדול אפשר לומר שאם לא נפיק לקח מהימים העצובים יבואו עוד ימים עצובים, כי אין חדש, הכול חוזר על עצמו שוב ושוב, עד שנדרוש ונשאל, עד שנבין איך הגענו למצב שהורים קוברים את בניהם, שאחים ובנות זוג נשארים יחידים, שילדים הופכים יתומים. עד שנביא למצב שזה לא יקרה שוב.

    אין חכם עברי מאברהם אבינו ואילך, ואין ספר יהודי שלא מצווה על ישראל להיות בשלום ובאחדות. זאת לא מצווה שסיבתה מעורפלת, ולא מליצה שהיא בגדר המלצה, אלא היכרות עמוקה עם מצוות הטבע, עם חוק האלוהים.

    אברהם הכיר ראשון את חוק הכוח העליון. הוא הסתכל סביב וראה את היצר האנוכי מתפשט בין העמים, את החלוקה המתהווה לקבוצות וזרמים. הוא הבין שהאנושות לא אמורה ללכת עם היצר הרע ולתת יד לחלוקה, אלא עליה לשלב ידיים נגדה, להתאחד מעליה כדי להידמות בזה לחוק העליון, לכוח האחדות. אבל יהיה צריך לקבץ חלוצים, פורצי דרך שילכו לפני המחנה.

    אברהם קיבץ את אבותינו, נציגים מכל שבט ועם, שייעודם יהיה להתאחד מעל הפלגים, לעמוד מול כל האומות כהוכחה חיה ונצחית לעליונות האחדות על פני הנפרדות. וכולם יצטרפו, כל העדות, כל השבטים, כל אומות העולם.

    ואנחנו, צאצאי אברהם, במקום לקיים את ייעודנו, את מצוות אבותינו וכל חכמינו, אנחנו מנציחים את האנוכיות, את החלוקה, את השבטיות. מתרחקים בזה מהיהדות, מחוק הטבע, מהאלוהות. בגלל שנאת חינם שיש בעם אנחנו מאבדים חיים.

    חייבים לעורר רגישות לייעוד הרוחני שלנו. לבקש זה מזה, לצעוק לשמיים, רק שנהיה כל ישראל חברים, אחרת אין לנו חיים. 0:16

  7. שעת מבחן לישראל

    אין דרך להסתכל על התקופה המעיקה הזו בישראל ולהפיק תובנות, אם לא מייצבים בראש את הידיעה שהיא עוברת עלינו בכוונת מכוון ויש לה תכלית; יש כוח עליון, יש לו מטרה עבור עולמו, וכמו שהרגשנו בכאב מההיסטוריה – יש בה תביעה מיוחדת מאיתנו, העם היהודי בארצו.

    התקופה הזו בחיי האומה לא מנותקת ועומדת כשלעצמה, אלא ממשיכה דורות שעברו התפרצויות של פילוג בעם כמו היום – גלים של פירוד שהביאו אסונות לאומיים כבדים, שלאחריהם תמיד הגיעה הנמכת להבות זמנית. כולנו כאן כבר מרגישים שיש פה חוק, דפוס חוזר; עובדה היא שהמונח "חורבן הבית" נעשה שגור בהקשר לתקופתנו זו. צריך להבין את הדפוס מבפנים, משורשו אל תכליתו.

    התפרצות הפילוג הראשונה דווקא לא קרתה בעם ישראל, שעוד לא היה קיים בכלל. היא התרחשה בין תושבי מסופוטמיה העתיקה שבה התרכזו שלל העמים דאז. אברהם שחווה בזעזוע את התפרצות הפילוג שהסמל שלה היה מגדל בבל, חקר אותה והבין משהו: או שמתעלים מעל הפילוג לאיחוד ומתרוממים, או שנסחפים עם הפילוג ומתרסקים.

    כך נולד עם ישראל. אברהם קיבץ אותו משבעים אומות העולם העתיק, נציגים אחדים מכל שבט, כדי שיהיו כקבוצת הדגמה לחברה האנושית – איך מתרוממים מעל לפילוג, שבכך מתרוממים רוחנית, מתקרבים ומשתווים לטבע. לא מה שאנחנו נוהגים לקרוא לו "טבע", כלומר עצים, חיות, סלעים ואנשים, אלא "הטבע" שהוא הכוח שהוליד ומפתח את כל אלו – שבגימטרייה שווה לערך "א-להים" (86), ותכונתו אחדות שלמה.

    אין לנו בעיה עם חוק ומשפט, אין לנו בעיה עם סרבנות וממשל, אלא אנחנו סובלים מבעיה שנקראת פילוג, ופתרונה היחיד הוא איחוד. זה הזמן, זו שעת מבחן, להתעורר ולעשות כמעשה אברהם: להתקבץ, להתגבר על השנאה, על הדחייה, ולתפוס שללכת נגד כוחות הפילוג זאת העבודה הפנימית שלנו, של עם ישראל כולו. ירושה מבבל.

    צריך גם להבין שאין אחדות ללא פילוג. איחוד יכול להיוולד ולצמוח רק מתוך הבנת הפילוג, מתוך תחושת הריחוק והדחייה, השנאה ההדדית – שכמו בבבל, לא נותנת לאף אחד להבין את השני. דווקא ממצב כזה, אפשר לכופף ברכיים ולקפוץ, להתעלות למעלה מדעתנו ולהתאחד.

    עלינו להפנות את כל כוחות האומה למבצע האחרון הזה שעוד לא היה בהיסטוריה שלנו – כבר לא הנמכת להבות, אלא איחוד אמיתי, פנימי, נצחי ושלם, שיביא אותנו ליישם את תביעת הטבע מאיתנו, להיות "אור לגויים". סביב האיחוד הזה צריך כל עם ישראל להתרכז "כאיש אחד בלב אחד", ומי שמדבר פירוד אין לו מקום בעם.

  8. אני.הצבעתי.ליכוד.רק.בגלל.טפירת.התיק.דריפוס.נתניהו.היום.מצדי.שיהרגו.אותו.בגלל.הבגידה.והכניעה.של.הרפורמה.במלואה.כי.אני.יודע.שכול.הקדנציות.שנתניהו.כשהיה.ראש.ממשלה.הוא.עשה.מהלכים.שמאלנים.כי.הוא.שמאלני.הוא.מדבר.כימני.והמעשים.של.השמאל.תמיד.הפולטקאים.של.הימין.בגדו.בימין.היום.אחרה.שעצרו.את.הרפורמה.במלואה.אין.טעם.לבחירות.רק.חולה.נפש.ופסכי.ילך.להצביע..הבגידה.תזכר.לדראון.עולם.וביחד.תם.עידן.נתנהו.והליכוד.אנחנו.נתנקם.בבחירות.כנגד.כול.סיעות.הימין.שהיו.שוטפות.לפשע.הכניעה.והבגידה.ברוב.הבוחר.הימני.ארורים.תהיו.כול.הפולטקאים.של.סיעות.הימין.הם.מושחתים.נוכלים.ובוגדים.

  9. דרך אגב מ"ר נתניהו הנכבד..בלינקין צריך להיות..או לחזור פקיד במשרד החוץ…"תדאג לקבל הזמנה לקונגרס"..מהחבר של טראמף שמבקר פה..למה מי אמר שבידן יחיה…עד הבחירות הבאות..וקמלה האריס לא תהיה נשיאה….אתה מספיק חכם להבין…המשך יום נעים

Back to top button