חדשות הארץמבזקים

אחרי שסולקה מבית הקפה בתל אביב – נטלי דדון קיבלה הזמנה מפתיעה

לאחר שפרסמה בדף האינסטגרם שלה כי בעל בית קפה בתל אביב דרש ממנה לצאת מבית הקפה וכינה אותה במילים מבזות, זאת לדבריה בשל דעותיה הימניות, הזמין היום (חמישי) ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, את נטלי דדון לביקור "תיקון" בבית הקפה הילל'ס, בברוכין שבשומרון.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן העניק לדדון תעודת הוקרה על פועלה למען ההסברה של מדינת ישראל, שתה איתה קפה ואמר: "היה חשוב לי מאוד מאוד לארח אותך, לעשות חוויה מתקנת, רוב האנשים, גם בתל אביב מזועזעים מהדבר הזה, היה חשוב לי להעביר לך באופן אישי את האהבה הגדולה של כל ההתיישבות בשומרון ושל כל עם ישראל אלייך ולהעביר ביחד מסר של אחדות לעם ישראל. לא רק אנחנו, אנשי המחנה הלאומי וגם כל עם ישראל, אנחנו מזועזעים מהמעשה הזה. כאן בשומרון, בברוכין ובכל מקום במדינת ישראל. הלב פתוח את רצויה, תמיד אהובה תמיד וכולם רצויים".

נטלי דדון קיבלה את תעודת ההוקרה בהתרגשות רבה ואמרה: "יש פה שליחות ואנשים עושים כאן בשומרון הקרבה שהיא לא מובנת מאליה ועדיין מותקפים בכינויים, ונתפסים באופן שלילי, משום מה, על ידי מי שבאמת לא מבין את ההיסטוריה שלנו, את האמת לאמיתה. כמו שאני ובן הזוג שלי לא מסכימים על המון דברים או במשפחה, או אם יש אי הסכמות בבית בסוף אנחנו משפחה, ככה אני רואה את עם ישראל. והמיטה הזאת שנקראת מדינת ישראל, כולנו הולכים לישון בתוכה בסוף, אם לא יהיה כאן טוב ולא נפעל שיהיה פה טוב, כולנו מפסידים מזה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסוף דבריה נטלי דדון הודתה לדגן והביעה דאגה על המתרחש בישראל: "מעט מהאור דוחה הרבה מן החושך ואסור לנו לתת לחברה שלנו להתדרדר למקומות כאלו, תודה רבה לכם".

בתעודת ההוקרה שניתנה לה כתוב: "תעודת הוקרה מוענקת בזאת לנטלי דדון על מאבק נחוש על האמת, ללא מורא וללא חשש מהמחיר, על היותך חברת אמת של ההתיישבות והשומרון וכל ישראל, משפחת השומרון, וגם כל עם ישראל עומדים תמיד לצידך". דדון התקבלה על ידי בעלי המקום גגו קלוגמן וירון פישא במילים: "את תמיד מוזמנת לשתות כאן קפה באהבה".

בתחילת השבוע ביום ראשון, התפרסמה בתקשורת התקרית בבית הקפה בתל אביב. הדוגמנית והפעילה החברתית נטלי דדון, סולקה מבית קפה, וזאת לטענתה בשל דעותיה הפוליטיות. "לאן עוד נגיע?! לאן?", כתבה דדון בטקסט שליווה את הסרטון. "כזאת השפלה לא חשבתי שאחווה בחיים שלי. בטח שלא בשל דעותיי". דדון טוענת כי המוכר כינה אותה "פרחה" בפני כל האנשים וסגר את הדלת של בית הקפה בפניה כשהוא מותיר אותה ואת חברותיה בחוץ. "מה נהיה מאיתנו? מה? לפגוע ולהשפיל ככה אדם ברבים, למה?! "לא יודעת מה בא לי יותר, לשבור קיר, לבכות, לצרוח או סתם להקיא!" כתבה דדון.

דדון, השתתפה בהפגנת הימין מול בית המשפט העליון בירושלים ואמרה: "אתם לא מבינים כמה אני מתרגשת להיות כאן. זו ארץ ישראל שאני אוהבת, שאני מתחברת אליה בכל נפשי" אמרה בפתח דבריה. הגענו לכאן כדי להגיד בקול גדול: עד כאן. לא ניתן שקולותינו לא ישמעו, לא ניתן שיבטלו את ערכינו. לא יתכן שבמדינה שבה רוב נבחר, המיעוט לא יקבל את תוצאות הבחירות ועוד ינסה להטיף לנו מהי דמוקרטיה".

יוסי דגן - נטלי דדון
צילום: אדווה בנו
צילום: אדווה בנו

Back to top button