חדשות הארץמבזקים

המגזר החרדי נגד בר לב: מחאת החרם על מאפיית אנג'ל מתפשטת

השר לבטחון פנים לשעבר, עמר בר לב, עורר אתמול (חמישי) את זעמו של הציבור החרדי, כשהשתתף בהפגנה מול ביתו של אחד מהרבנים החשובים, גדול הדור הרב אדלשטיין בבני ברק. בר לב השתתף בהפגנה במסגרת מחאה של הארגון 'אחים לנשק', כחלק משלל הפרובוקציות אותן הוא מקיים במהלך גל המחאות הנרחב נגד הרפורמה המשפטית של השר לוין וממשלת נתניהו.

לאחר שגברו הקריאות להחרים את מאפיית אנג'ל, אשר בר לב מכהן כיו"ר הדירקטוריון שלה, יצא להגנת המאפייה לא אחר מאשר שר האוצר לשעבר, אביגדור ליברמן, שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כי לאחר הקריאות לחרם מהמגזר החרדי, הוא דווקא יקנה באנג'ל וקרא לעוקביו לעשות כמוהו.

נראה כי המחאה מסרבת להישכח גם לאחר יממה והשיח סביב האירוע ברשת מתגבר מאוד. צייצנים רבים מעלים מהבוקר תמונות וסרטונים מחנויות שונות, בהן נראית הסחורה של אנג'ל עומדת ואין לה קונים. ברל'ה קרומבי, אחד ממארגניה המרכזיים של 'הפגנת המיליון', צייץ הבוקר בחשבון הטוויטר שלו תמונה מתוך חנות בביתר עילית, בה נראה שהסחורה של מאפיית אנג'ל מלאה בארגזים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר. אמרה על החרם החרדי נגד אנג'ל בריאיון לאריה אלדד: "מבינה לגמרי את הציבור החרדי. מגיע אדם פוליטי שגם ככה ידוע כאחד שמתבטא בגסות. הוא הצליח להתמנות ליו"ר מאפייה פרטית והוא בא ומכניס אצבע לעין בכוונה, מבזה רב גדול בתורה. אפשר להבין את הציבור שאומר 'סליחה, לא בבית ספרנו'. עומר בר לב פועל בצורה לא מקובלת ולא נכונה. אני נגד חרמות אבל האמת היא שארגיש לא בנוח לרכוש מהמאפייה הזו".

לחם לבן גלוטן פרי
אילוסטרציה

Back to top button