חדשות הארץמבזקים

בצלמו ליו"ר הכנסת ושף הכנסת: בטלו את ההתקשרות עם חברת אנג'ל

אתמול פרץ חרם צרכנים ענק כנגד מאפיית אנג'ל לאחר שיו"ר הדירקטוריון, השר לשעבר עמר בר לב, השתתף בהפגנה אישית נגד מנהיג וגדול הדור הרב גרשון אדלשטיין. בעקבות כך קמה מחאה ספונטנית של עשרות אלפי אזרחים, דתיים, חרדים ומסורתיים, כולל ראשי המפלגות הדתיות והחרדיות, להחרים את מאפיית אנגל. ארגון 'בצלמו' טוען כי ועשרות מוסדות וארגונים ביטלו התקשרויות בסך עשרות מיליוני שקלים.

הבוקר (שישי) פנה שי גליק, מנכ"ל בצלמו, ליו"ר הכנסת ושף הכנסת בבקשה לבטל אף הם את התקשורת מזנון הכנסת עם מאפיית אנגל. במכתב ששלח נכתב: "אחרי שחברי כנסת רבים ועובדים רבים בכנסת הודיעו שהם יחרימו את מוצרי המאפה של אנגל במזנון הכנסת והיות שמזנון הכנסת אמור לשמש את כל באי הכנסת כולל כולם והיות שהציבור הדתי והחרדי אף הוא מבאי הכנסת אודה להפסקת ההתקשרות עם חברת אנגל.  לא ייתכן שציבור דתי וחרדי ירגיש מודר ממזנון הכנסת או יאלץ לקנות רק חלק מהמוצרים.   אדגיש ואומר אני נגד כל פגיעה כלכלית בחברה ובעובדים ישראלים. בטוחני שברגע שחברת אנגל תתנצל ותחזור בה ותגנה את מעשהו של יו"ר הדירקטוריון הכל יחזור למקומו ומזנון הכנסת יוכל לחזור אף הוא לעבוד עם מאפיית אנגל."

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "יש כאן מסר ברור מי שיפגע בציבור החרדי ישלם על כך במקום הכואב ביותר בכיס. כן לשיח מכבד לא לשיח אישי קללות ופגיעה ברגשות הציבור."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אמיר אוחנה
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button