חדשות הארץמבזקים

מחר – שבוע 18 להפגנות: "חרב הדיקטטורה לא הוסרה, הגיעה השעה להכרעות"

מחר (מוצ"ש) תנועת "ההתנגדות לדיקטטורה" תקיים את ההפגנה ה-18 ברציפות. ההפגנה מגיעה לאחר "יום השוויון" שהצליח להוריד מהפרק את הכוונה לחוקק את חוק ההשתמטות. ההפגנות במוצאי השבת יתקיימו בכ-150 מוקדים ברחבי הארץ כשההפגנה המרכזית תתקיים ברחוב קפלן בתל אביב.

הדוברים בהפגנה המרכזית בקפלן: ציפי לבני לשעבר מ״מ ראש הממשלה שרת החוץ והמשפטים, שקמה ברסלר ממובילות המחאה, עו״ד נאוה רוזיליו מהפעילות המרכזיות במחאה ומשה רדמן יזם הייטק ומרצה.

ממובילי ההתנגדות לדיקטטורה נמסר: "חרב הדיקטטורה לא הוסרה כשהחקיקה ממתינה להפוך את ישראל לדיקטטורה משיחית ומסוכנת. כל עוד ההתדיינות בבית הנשיא נמשכת, כסף לא נכנס לישראל והכלכלה הישראלית מתרסקת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדבריהם, "אמירותיהם של חברי הקואליציה בהפגנת הימין ומאז חזרת הכנסת לא מותירות מקום לספק. כל בר דעת מבין שנתניהו לא רוצה ולא יכול להגיע להסכמה על ועדה עצמאית לבחירת שופטים, ושההידברות בבית הנשיא היא מזימה של נתניהו למרוח את הזמן כדי להעביר תקציב ולחוקק בשיטת הסלמי הפולני. הגיעה השעה להכרעות אנו דורשים מלפיד וגנץ להתכנס להכרעה בשבוע הקרוב, ואם לא, לסיים את ההידברות. זה או שופטים שפוטים או דמוקרטיה."

מחאה - הפגנה - תל אביב - קפלן - לילה
צילום: גיתי פלטי

Back to top button