חדשות הארץמבזקים

נכדו של מייסד מאפיית אנג'ל: "אין גבול לחוצפה. משתמטים וצבועים – יום הדין קרב ובא"

סערת החרם כנגד מאפיית אנג'ל נמשכת ובשעות האחרונות השיח ברשתות החברתיות מתלהט וזאת לאחר פוסט שפרסם הערב (שישי) יואל שפיגל, נכדו של מייסד מאפיית אנג'ל.

בפוסט שפרסם שפיגל כתב: "אין גבול לחוצפה של חלק מהציבור החרדי במדינת ישראל. אוכלים חינם ומלחכי הפינכה, משתמטים, חשוכים בדעותיהם ובעיקר צבועים!".

"עומר בר לב הוא יו"ר הדירקטוריון של מאפיית אנג'ל (אותה מאפייה שסבי ואחיו הקימו לפני יותר ממאה שנה ודודי ממנכ"ל שנים רבות) אבל הרבה לפני תפקידו כיו"ר דירקטוריון הוא קודם כל אזרח במדינת ישראל (אזרח עתיר זכויות לאור עברו) וכאזרח יש לו הזכות למחות ולהפגין במקום ובזמן שיבחר ויחפוץ כל עוד הדבר נעשה במסגרת החוק." כתב שפיגל והוסיף, "לא זכור לי שיש חוק שאוסר להפגין מול בית של רב כזה או אחר והתגובה של ציבור אוכלי הנבלות והחינם נובעת מפחד והיסטריה כי החבל הולך ומתהדק על צווארם. נגמרו ימי אכילת חינם, יום הדין קרב ובא ושום חרם וקריאות לחרם לא יעצרו אותנו מלתקן עוול של שנים ונשים סוף להשתמטות ולפרזיטיות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסיום הוסיף כי "המאפייה תשרוד, בזה אני בטוח. אבל אם גם אתם מתנגדים לעזות המצח והחוצפה שיש לציבור החרדי המחרים (נכון, לא כולם כאלו) עשו מעשה וקנו היום ככר לחם אנג'ל- על אפם וחמתם."

בסוף הפוסט תייג שפיגל את ליו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן שהצטלם אמש במאפיית אנג'ל לאחר שקנה במקום לחם וכתב: "שיחקת אותה!".

צילום: מתוך הפייסבוק של יואל שפיגל

הפוסט הוסר לאחר זמן קצר ושפיגל פרסם פוסט נוסף עם צילום מסך לפוסט שנמחק וכתב: " לזה שהוריד לי את הפוסט אנחנו עוד נבוא חשבון. בינתיים לכל המתלהמים למיניהם, תלמדו לקרוא עדר מוסת, לא מפחידים אף אחד, בטח שלא אותי!
הפוסט מדבר על עומר בר לב שזכותו להפגין היכן שירצה ומתי שירצה והוא בתור אזרח יכול וחייב לעשות זאת. לעניין החרדים, כתוב חלק, הכוונה לאותו חלק משתמט, פרזיט שחי על חשבוננו. אבל אתם כמו תמיד, תבחרו לראות רק מה שאתם רוצים לראות… כל הסיפור הזה הוא לא יותר מספין עלוב על עסק שכמו שאתם ו בים מאכיל מאות אלפי בתים ורק בגלל שהאש כוונה אל הציבור החרדי הפעם, הוא בא ומסית לחרמות. לא מפחדים!"

צילום: מתוך הפייסבוק של יואל שפיגל

Back to top button