מבזקיםפוליטי / מדיני

באיחוד האירופי לא מעוניינים בהגעתו של בן גביר – שמצדו לא מתכוון לסגת

האיחוד האירופי אינו מעוניין בהגעתו של השר לבטחון לאומי, איתמר בן גביר כנציג הממשלה, לנאום בציון "יום אירופה", כך על פי מסרים שהעביר דרך השגרירות בישראל. מנגד, בן גביר אינו מעוניין לוותר ולשכתו אף פרסמה היום (ראשון) הודעה כי הוא אישר את הגעתו וינאם. "הם מבינים היטב שישראל היא דמוקרטיה ובדמוקרטיה מותר לשמוע גם דעות שונות", נמסר.

ההודעה שנמסרה מלשכתו של בן גביר: "השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שובץ כנציג ממשלת ישראל ביום אירופה ואישר את הגעתו. השר ינאם בין היתר על חשיבות המלחמה המשותפת בטרור, יברך את מדינות אירופה, יקרא לחיזוק שיתופי הפעולה וידגיש שיש להתאחד סביב המאבק בג'יהאד והטרוריסטים ובמקביל יציין כי ראוי שהמדינות לא יממנו מיזמים נגד חיילי צה"ל ותושבי ישראל. השר מאמין שגם אם נציגי האיחוד "לא תומכים בדעותיו" כפי שפורסם בהודעתם, הם מבינים היטב שישראל היא דמוקרטיה ובדמוקרטיה מותר לשמוע גם דעות שונות."

איתמר בן גביר - יריב לוין
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ'

חבר הכנסת גדעון סער אמר בתגובה: "בתפקידו כשר האחראי על בטחון הפנים הוא נכשל מדי יום כשלון חרוץ. את ההצבעות במליאת הכנסת הוא וסיעתו מחרימים. אבל הוא לא יוותר על קבלת הפנים של האיחוד האירופי. לשם הוא יגיע בראס בן ענו כדי להרים את תרומתו הדיפלומטית הייחודית. קריקטורה של ממשלה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מרב מיכאלי כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "זו החלטה מצוינת לשלוח את בן גביר לייצג את ממשלת נתניהו בפני האירופאים. בן גביר הוא הפנים של הממשלה הזו. ממשלה קיצונית, משיחית, גזענית והומופובית."

Back to top button