חדשות הארץמבזקים

חבר הכנסת לשעבר נחקר בפעם החמישית בחשד להסתה ברשתות החברתיות

חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי (ממקימי מפלגת עוצמה יהודית), נחקר היום (ראשון) בתחנת משטרת אריאל, בפעם החמישית בתוך ארבע וחצי שנים בחשד להסתה ברשתות החברתיות.

"ושוב זימון לחקירה, פעם חמישית, ארבע וחצי שנים של התעמרות ורדיפה – כי הם יכולים." כתב בן ארי בחשבון הטוויטר שלו והוסיף, "אתעניין האם מפכ"ל המשטרה כבר נחקר …על זה שמתדרך את הקצונה הבכירה במשטרה נגד הערבים ׳יש להם מנטליות של רצח׳."

בן ארי עדכן בעמוד הטוויטר שלו מהחקירה וכתב: "החוקר אמר לי המשכת לפרסם פרסומים מסיתים …שאלתי: מי קבע שאלו פרסומים מסיתים? ואם קבעת אז בשביל מה הולכים לבית משפט? הם מנסים לסתום לנו את הפה. זה לא יקרה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"עכשיו נשאלתי על זה שפייסבוק סגרו לי את הדף. שאלתי את החוקר: האם פייסבוק זה טריבונל משפטי? אגב הם הביאו קטע עיתונות, שבו הודיעו על סגירת התיק. בעל פה הם אמרו לי שסגרו לי את הדף בגלל הסתה. אבל בעיתון זה לא כתוב. טמבלים. החוקרים לא נותנים לי להסביר. הבאתי חומרים כדי לנמק להסביר להעמיק. הם סותמים לי את הפה. הביאו לי ציוץ על החגיגות בשועפט אחרי הרצח של נועה לזר, בלי לציין את הרצח שלה. הפרקליטות בזה לדם יהודי, אדישה להסתות רשת של ערבים, חוקרים אותי ואז סותמים לי את הפה. למשטרת ישראל נגמרו המשימות, רועי רייס מהפרקליטות מעסיק אותם ברדיפה פוליטית. לא נתכופף! רוצים לסתום לי את הפה. זו היתה מטרתה המפורשת של החקירה. (צייצת למרות שנחקרת!)". כתב בן ארי.

בן ארי המשיך לפרסם בעמוד הטוויטר שלו וידאו בו הוא מתאר את "הרדיפה וההתעמרות בו מצד המשטרה", כך לטענתו: "אז למה צריך רפורמה משפטית? לפני יותר מארבע שנים, הפרקליטות ושי ניצן ומנדלבליט הביאו מסה קריטית, מסה קריטית של ראיות שמיכאל בן ארי הוא גזען, פגעו בחוק יסוד, פגעו בזכות שלי לבחור ולהיבחר, בזכות של אנשים לבחור בי. מסה קריטית. ומאז הם מחפשים ומחפשים ומחפשים. לקח להם יותר מחצי שנה לכתוב את הנימוקים ערימה של שקרים. אסתר חיות כתבה שאני אמרתי שהערבים כלבים אין כזה דבר היא שיקרה ומשקרת."

עוד הוסיף כי "מאז. חקירות, אני הצטרפתי לא בקשה להגיש נגדי כתב אישום כבר לפני שלוש שנים, לפני שלוש שנים. אז חקירה ועוד חקירה, חמש פעמים מזמנים אותי לחקירות אוספים פירורים, פירורים, פירורים פירורים, אולי הם ימצאו. אני אמרתי אומה רצחנית, אומה רצחנית? ככה הם כתבו בטיוטת כתב האישום. אני רוצה לשאול אותם, האם כבר חקרתם את המפקד העליון של המשטרה, שאמר שזו המנטליות של הערבים, לרצוח ומסיר מעצמו אחריות, וככה מתדרך את הניצבים שלו ואת השר שלו, מתדרך אותו שהערבים ימותו – אני נגד זה, אני נגד זה. אני התרעתי נגד זה הרבה הרבה פעמים. אז זאתי חוקרים ולא אותו?"

"ועכשיו הם מנסים לעבות ולעבות. טוב, זה כבר לא ייגמר הסיפור הזה ככה. אנחנו, אני ועורכי הדין שלי כבר מתכוננים לעניין בצורה יותר רצינית, אבל אני לוקח היום ללמד אותם. אני לוקח פה את חסן אל בנא לדוגמה ללמד אותם. מאמרים שלמים הבאתי מהספר שלי. יהיה מעניין מאוד עכשיו בחקירה. שנסביר להם מה זה "פלסטינאצי", מה ברל כצנלסון אמר? מה בן גוריון אמר? אתם יודעים מה? מהערבים בעצמם אומרים? מה אמר יזהר סמילנסקי? ס. יזהר חברו של יצחק רבין, חברו הטוב קרא להם "קניבלים", "קניבלים". הוא קרא לערבים קניבלים? ככה הוא כותב עליהם… לא ראויים לבוא בחברה האנושית. אותי אתם חוקרים? אז אני אומר לכם יהיה מעניין פה היום בחקירה לא מתכוון להוריד את הראש, הפירורים שהם אספו, אפילו באנג'ל, כבר לא ימכרו אותם." הדגיש בן ארי.

צילום: טוויטר מיכאל בן ארי

לאחר שסיים את החקירה בתחנת המשטרה פרסם בן ארי קטע וידאו נוסף ובו סיפר על שנשאל בחדר החקירות: "יוצא ממשטרת אריאל אחרי 4 שעות חקירה – הזויה, הזויה לחלוטין. 36 ציוצים בטוויטר. קודם כל הם התחילו בזה שפייסבוק סגרו לך את הדף? בגלל הסתה לגזענות. אמרתי להם, מאיפה אתם יודעים? מאיפה הם יודעים שזה הסתה לגזענות שסגרו לי את הדף? ואז שאלו כל מיני שאלות. במקרה, הכינותי מראש, באתי עם מאמר מאוד מאוד חזק שלי, פרק בספר שלי של חדוות אדם ומות קדושים באסלאם, שמדבר על הקולקטיב הערבי, הרצחני, על המעגלים השונים של הרוצחים. היה להם קשה לשמוע את כל זה ולכתוב, אבל לא הייתה להם ברירה."

בן ארי הוסיף כי "לאחר מכן הם שאלו אותי, מה אתה אומר, אתה כתבת באיזה שהוא מקום שהערבים קמו עלינו להשמידנו? מאיפה אתה יודע את הדבר הזה? מה יש מישהו שמארגן אותם? אמרתי להם, בדיוק הכין אותי מראש, הבאתי מאמר של קלמן ליבסקינד מאוד מאוד מוצק, בעיתון מעריב התפרסם אותו לא חקרתם, "כך עמדו ועדת המעקב של ערביי ישראל והמפלגות הערביות מאחורי הפרעות בערים המעורבות". אתם מבינים שלא מדובר במשהו ספונטני? ועדת המעקב זו ממשלה ערבית כאן, שהנהיגה את הרצח של יגאל יהושוע, את הרצח של אבי הר אבן, את הרצח של דסטאו ביסט, את הפיגועים הנוראיים שהם עשו כאן, כל זה היה מונהג. אמרו לי אבל מה? אבל יש מהם שוטרים במשטרה… אמרתי, לא יודע עמרי עדיקה אומר, קצין משטרה בכיר, הוא אומר שהשוטרים הערבים במשטרה הם יום אחד, הוא אומר… הם מאורגנים בצבא, להילחם באנו ביום פקודה, לא בן ארי אמר. אתם רוצים לחקור אולי את עמרי עדיקה וכמובן את העד הראשי שלי. למה כל פעם, אומה רצחנית, אומה רצחנית, אומה רצחנית… אני בסך הכל ציטטתי את מה שאמר מפקד העליון של המשטרה, ידידנו מכובדנו קובי שבתאי שמצדיק את החוסר מעש שלו בזה שהוא אומר שהערבים רוצחים את השני אחד את השני, כי זו המנטליות שלהם. טוב, כמובן הבאתי גם את ס.יזהר שאומר שמדובר פה בקניבלים שלא ראויים לבוא בחברה אנושית ואז מאשימים אותי בגזענות? אז איך אומרים בואו ניפגש בבית משפט ושם אני אראה לכם ששום דבר לא אני אמרתי… הכל נאמר, הכל נאמר אפילו ברל כצנלסון קרא להם הערבים הנאצים, הפלשתינאים הנאצים. לא בן ארי. להיטפל אליי ולסתום לי את הפה, זה חלש, זה חלש ואני לא בדיוק הדמות כדי לקפל אותה."

צילום: טוויטר מיכאל בן ארי

Back to top button