מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו פרסם את הישגי הממשלה, ליברמן: "האיש חייב להופיע בפסטיבל מספרי סיפורים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הערב (ראשון) סרטון ברשתות החברתיות ובו חשף את הישגי הממשלה בארבעת החודשים האחרונים, מאז הוקמה.

בסרטון אמר נתניהו: "התחלנו את תוכנית חינוך חינם מגיל אפס עד 3, במענק של כמעט 1000 ש"ח לילד במשפחה שבה שני ההורים עובדים, ובמקביל נשקיע מיליארדים ומעונות יום בפיקוח, כדי לתת חינוך חינם לכל ילדי ישראל והביטחון האישי אנחנו מקימים סוף סוף משמר לאומי, ואנחנו מוסיפים מיליארדי שקלים לתקציבה של משטרת ישראל כדי להגדיל את מספר השוטרים. מנענו את עליית מחירי הדלק צמצמנו את העלייה במחירי החשמל והמים. ביטלנו מכסים על עשרות מוצרי צריכה. נכניס רשתות שיווק בינלאומיות לתחרות, הוספנו נקודות זיכוי ממס, חתמנו הסכם היסטורי עם ההסתדרות, עשינו מהפכה במחירי התחבורה הציבורית שכוללת נסיעה חינם לחיילים משוחררים ואזרחים ותיקים והנחות לבעלי מוגבלויות לבני 18 עד 26, 50% הנחה לתושבי הפריפריה, פתחנו טיסות מעל עומאן, קידמנו פטור מוויזה ל ארה"ב – עוד מעט זה יתממש. חתמנו הסכם סחר חופשי עם איחוד האמירויות, חנכנו שגרירות חדשה בטורקמניסטן, חנכנו גם שגרירות חדשה של צ'אד בארץ, חיזקנו את היחסים עם טורקיה, שלחנו משלחת חילוץ לטורקיה, פתרנו סוף סוף את משבר המשלחות והיחסים עם פולין והבאנו עידן חדש ביחסים עם אזרבייג'ן."

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן פרסם סרטון בתגובה להישגים שמנה ראש הממשלה נתניהו ואמר: "שמעתי היום את נתניהו בסרטון והשתכנעתי. האיש חייב להופיע בפסטיבל מספרי סיפורים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

ליברמן הוסיף, "הבנאדם מספר לנו שהוא מנע עליית מחירי הדלק, שהוא צמצם עליית מחירי החשמל והמים, שהוא הביא תוכנית חינוך חינם גילאים אפס עד 3, שהוא חתם על ההסכם ההיסטורי עם ההסתדרות, שהוא הביא רשתות בינלאומיות להתחרות בשוק המקומי ועוד ועוד ועוד… חה חה חה חה."

Back to top button