סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם משלחת חברי קונגרס בי-פרטיזנית

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם משלחת חברי קונגרס בי-פרטיזנית, בראשות יו"ר ועדת המודיעין של בית הנבחרים, חבר הקונגרס מייקל טרנר, בלשכת רה"מ בירושלים.

במענה לשאלה על איראן, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו:

"איראן שוות ערך ל-50 צפון קוריאה. היא לא רק בריון שכונתי, כמו השושלת ששולטת בצפון קוריאה – מדובר בכוח אידיאולוגי שרואה בנו, ישראל, את השטן הקטן ורואה בכם (ארה"ב) את השטן הגדול. אם איראן תוכל לאיים על כל עיר בארצות הברית בסחיטה גרעינית, זה ישנה את ההיסטוריה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רה"מ נתניהו הודה להם על התמיכה הרחבה בישראל, משני צידי המתרס.

וידאו: איתי בית און, לע"מ
סאונד: בן פרץ, לע"מ

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=grfw0z1LKds?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

28 תגובות

  1. נתניהו אתה מאכזב אותנו מאודדדדד
    אסור לך להכשיל את 💎עוצמה יהודית.!👑
    תמיד אמרנו שאתה לא אמין מספיק עבור הבוחרים שלך.
    😕😕😕

    אין סיכוי שבפעם הבאה תיהיה ראש הבלגן שלנו
    והדורסנות שלך.

    נמשיך לתמוך ולבחור בן גביר.
    אילו היה …..
    הרב "מאיר כהנא"👑
    היתה מפורר אותו.
    נמאסתה עלינו.
    כל כולך מאצו…..
    עם ביטחון מופרז.
    גם כך אין ביטחון מעזה …
    אז לךך לעזה ….. נתניהו ! !

  2. תודה לבורא עולם שנתיהו ראש הממשלה שלנו יש לנו ראש הממשלה הכי טוב בעולם בישראל אני מאחל שתצליח על כל הבעיות תעסה רק טוב בישראל ❤❤❤👍👍👍

  3. יש לי הרגשה לצערי שאירן בסוף תשיג נשק גרעיני כי היא מתפחתחת כל הזמן ( ועם כל הידע שיש לנו על הגרעין של איראן הם מתקדמים בקצף מסחרר) הסכנה גדולה ועצומה עד מאוד כל רגע הוא קריטי ממש!

  4. משטר חופשי

    שנים רבות עברו עד שהאנושות הבינה שאי-אפשר להמשיך עם המשטר הקפיטליסטי הבורגני האנוכי הנצלני – ואז היא התחילה להתקומם ולהתנסות במערכות שלטון אחרות, סוציאליסטיות. לפני כן, דורות על גבי דורות החברה הייתה מתקדמת ומתפתחת בדחף האנוכיות, בלי טיפת מחשבה על טובת הזולת.

    הקפיטליזם טבעי ומובן למין האנושי, משום שאנוכיות היא היצר שמניע כל אחד מאיתנו בין אם הוא עשיר מופלג או עני מרוד; לכן עברו תקופות חיים שלמות עד שהחברה הצליחה להבחין שמשהו כאן לא לגמרי תקין. שיש אנשים שסובלים מאוד כדי שאחרים יהנו ואולי זה לא בסדר.

    אבל הניסיונות לייסד חברות סוציאליות שוויוניות לא הניבו תוצאות מזהירות יותר, ולפעמים גרועות בהרבה מהשיטה התחרותית. כי לתחרות האדם נרתם מרצונו, מתוך דחף להרוויח ושאיפה להצליח, ואילו השיטה הסוציאליסטית משאירה את האדם נטול תמריץ טבעי. בשביל מה להתאמץ ולטרוח אם לא תצא לי מכך תועלת אישית ולו הקטנה ביותר? כך שאלמלא כוח הנשק, הקומוניזם כבר מזמן היה פושט את הרגל.

    לא הקפיטליזם ולא הקומוניזם העלו אותנו על שביל הזהב ליצירת אנושות מאושרת. בזה ובזה ישנם יתרונות מסוימים, ובשניהם יש ליקויים רבים. לא ניתן לבנות לאורם חברה שבה ירגישו כולם מוצלחים, שווים וטובים, שיהיו בין כולם יחסים נכונים וישתמשו בכלכלה בצורה נכונה שתפתח את עצמם ויחד עם זה את כלל החברה.

    אבל לא לחינם עברנו על עצמנו את כל הניסיונות הקפיטליסטיים והסוציאליסטיים על כל גווניהם, עם כל העליות והירידות, וכל המשברים למיניהם. כל דרכי ההתפתחות החברתית מחכימים אותנו, על ידם אנחנו מבררים מה טוב ומה רע. בסופו של דבר יתבהר, שהמשטר הנכון לאנושות הוא רק בקיום "ואהבת לרעך כמוך".

    ולא "ואהבת לרעך כמוך" כסיסמת עבודה מוסרית, להיות חרוצים כנועים ואדיבים. אלא משטר שיהיה מבוסס על אהבה ממשית, שנובעת מיצר חדש שנבנה על גבי האנוכיות. דרכו מרגיש כל אחד שהוא איבר בלתי נפרד מגוף מיוחד שנקרא אומה, שהיא חלק מגוף מאוחד שהוא האנושות. הגוף דואג בנאמנות לכל אבריו, והם לו.

    זו מהפכה מחשבתית רגשית שצריכה לעבור עלינו אחרי שנתנסה בכל גווני השיטות ונברר אותן עד תום. אין ספק שנגיע לזה, אבל בלי לחץ, בלי דיכוי, בלי שום הפעלת כוחות חיצוניים. התפתחות כזו צריכה להיווצר באדם, בעם, בעולם, מבפנים, ורק מתוך בחירה חופשית.

  5. God bless Israel and god bless America and god bless you all and the great PM Benjamin nataniyaho god bless you and protect you sir and long long long long long long life Israel shalom
    💙 💙 💙 💙 💙 💙

  6. בס"ד
    "הודו לה' כי טוב, כי לעולם חסדו", שזיכה אותנו באוצר היקר ביותר, ראש ממשלת העם היהודי, במדינת היהודים!!! מר בנימין נתניהו המנהיג, והמדינאי הדגול!!! אלף ברכות, ותפילות להצלחתך, אכי"ר!!! ✡️🇮🇱💙🇮🇱✡️🕎

  7. "כל נאום" של רה"מ בנימין נתניהו, במיוחד בפני נציגי הקונגרס האמריקאי, שכולם מקשיבים לו "באוזן קשבת", הוא: נאום היסטורי חשוב מאוד!!! איזה ביטחון עצמי, איזו אנגלית רהוטה!!! אשריך בנימין נתניהו!!! עם ישראל אוהב, ומעריך אותך!!! מודים לך, שאתה מייצג את עם ישראל בכבוד, ובהוד והדר! הכל למען האינטרס של עם ישראל!!! אלף תודות לך, בשם העם היהודי! שרה 🇮🇱💙🇮🇱

  8. Shalom PM . Vou enviar meu projetos multiplicados por Bilhões melhor que Jesus. Favor convocar assembleia com todas nações. Vamos fazer a reposição da moeda de Cesar ficou no fundo do mar o dinheiro nos 40 dias do dilúvio a moeda de Cezar causou a pobreza no planeta , Eu quero imediatamente as casas da moeda com a meta mínima de Cem mil moedas para cada pessoa em um total de 100 vezes oito bilhões de pessoas uma reserva no banco para conta de cada cidadão cem mil moedas de Cezar. Então eu vou responder para Jesus, não nada por fama ou riqueza eu fiz por amor ao próximo a reposição de 800 Bilhões da moeda de Cezar afundou no Dilúvio da época de Noé.

  9. 🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🌄🌄🌄🌄🌄😘😘😘😘😘🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍⚧️🏳️‍⚧️🏳️‍⚧️🏳️‍⚧️🏳️‍⚧️🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐💐😘😘😘😘😘🙋🙋🙋🙋🙋♥️♥️♥️♥️♥️

  10. 😊😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️🎂🎂🎂🎂🎂

Back to top button