מבזקיםתנועה ותחבורה

בלי בושה: נהג משאית ביצע עקיפות מסוכנות – לא תאמינו באיזה מצב המשאית

כחלק מהערכות תחנת בנימין ואגף התנועה של מחוז ש"י, בוצעה פעילות אכיפה אינטנסיבית שעיקרה אכיפת נהגים הנוהגים בכביש באופן המסכן את ציבור משתמשי הדרך, בריונות וסיכון חיים. הפעילות התמקדה בכביש 90 לאור התנועה הרבה לכיוון צפון בשל חגיגות ל"ג בעומר ובשביל לייצר לנוסעים הרבים הפוקדים את הכביש לנסוע בבטחה ליעדם.

במהלך הפעילות השוטרים בניידת תנועה זיהו משאית ישראלית אשר נוסעת בצורה המסכנת את משתמשי הדרך תוך שהנהג מבצע עקיפות בקו הפרדה רצוף וגורם לנהגים לסטות מנתיבם. השוטרים כרזו לנהג לעצור וזה החל בניסיון להימלט תוך שהוא נוהג בפרעות ומסכן את משתמשי הדרך.

לאחר מספר ק"מ תוך שהם שומרים על קשר רציף עם נהג המשאית הצליחו השוטרים לעצור את הנהג בצורה בטוחה בצד הדרך. בבדיקה של המשאית נמצאו ליקויים בטיחותיים חמורים ביותר ובהם: חוסר במראת צד, צמיגים שחוקים, פנסים שבורים, נזילות שמן ועוד. השוטרים עיכבו את הנהג תושב הצפון בשנות ה20 לחייו ובסיום הטיפול רישיונו נתפס ל30 יום והמשאית הושבתו ל30 יום בכפוף לתיקון הליקויים שנמצאו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר: "פעילות זו מצטרפת לפעילות המאומצת בשבועות האחרונים בכבישי מחוז ש"י במסגרתה הושבתו מאות כלי רכב נוספים שבצעו עבירות דומות, בכלל המקרים השוטרים תפסו את רישיונות הנהיגה של הנהגים והשביתו את כלי הרכב. עקיפה שאינה תואמת את תנאי הדרך מהווה סכנה ממשית ועלולה לגרום לאיבוד שליטה ברכב, ואף להיות גורם קטלני בקרות תאונה."

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button