סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו בביקור בחמ"ל המבצעים המיוחדים של שב"כ

ראש הממשלה בנימין נתניהו בביקור בחמ"ל המבצעים המיוחדים של שב"כ, ממנו נוהל המבצע הבוקר, אשר הביא לסגירת המעגל של רוצחי בנות משפחת די ז"ל:

"הבוקר פעלו צה"ל, השב"כ והימ"מ בלב הקסבה בשכם, באור יום. הם באו חשבון עם הרוצחים של לוסי, מאיה ורינה די זכרונן לברכה. הם תפסו את המרצחים הללו וחיסלו אותם.

יש כאן מסר שצריך להבין אותו: בחודשים האחרונים אנחנו חיסלנו 110 מרצחים – או שתפסנו אותם, רובם חוסלו. המסר שלנו למרצחים, לאלה שמנסים לפגוע בנו או שפגעו בנו – אנחנו נגיע אליכם. אתם יכולים להסתתר, אתם יכולים לנסות להתחבא – זה לא יעזור. ידה הארוכה של מדינת ישראל תגיע אליכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כל מי שפוגע בנו – דמו בראשו".

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=hLEiq9WoVU0?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

26 תגובות

  1. 奥さんヒズボラにさ行方不明なんだと言う方いrっっしゃましたお話聞いて他人ごとと思えなかった今回のレバノン海上の合意は悲劇を防ぐでしょう私のフィアンせも喜んでたはずです

  2. הכל טוב ויפה רק שאני מקווה שהממשלה לא פוסיס ומוכנים להנחיט פצצות אטום על איראן סוריה סעודיה לבנון וכל מדינה מוסלמית שתרגיש אמיצא יכול להיות שמלחמה אחרונה שבה ננצח לגמרי

  3. אור לגויים..
    ישנם שמועות ולא בלתי מבוססות
    שאורבן נשיא הונגריה,
    עוקב בדאגה אחר ההתנגדות העיקשת של העם בישראל לנסיון ההפיכה של נתניהו. בהונגריה התקשורת המקומית מצניעה את ההתנגדות ומסיבה טובה.
    אורבן חושש שהצלחת
    העם בישראל לשמור על הדמוקרטיה
    תעיר את העם ההונגרי.
    שכמהה לדמוקרטיה שנגנבה.

  4. מדינת ישראל חזקה בגלל שאנחנו עם הגב לקיר זה או הים או לחדול…תחשבו על דיירי הדיור הציבורי…הם גם חשים אותו דבר…הגב לקיר…שלא ינסו אתכם כבודו. אבל דמיין אותם …בדלת המשכיר דופק…הלב נופל לרצפה….

  5. سلام/ شالوم/ شلامه
    دولة العراق مع دولة أسرائيل
    حب ومحبة وسلام شامل ان شاء الله
    ويسقط النظام الإيراني المجرم الدموي🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱

  6. מ"ר נתניהו הנכבד..להגיד לסעודים ובמיוחד לבן סלמאן שיכינו את כל המתנגדים שהם תומכים בהם..(וגם אתם יש לכם לא מעט)…במתקפות באותה נשימה עם המתקפות…שארה"ב תשלח את הצוללות כדי לתקוף את בסיסי הטילים בראש ובראשונה…………אבל בלי כפפות…להוריד את הכפפות

  7. נקודה של בחירה

    החומר היסודי שממנו אנחנו עשויים הוא רצון ליהנות, רצון לקבל הנאה ותענוג. גם הדומם, הצומח והחי בנויים מרצון להתקיים בטוב, ברמות ואיכויות שונות. יש בטבע מין מנוע פנימי שמפתח את הרצון ליהנות בכל שלב ושלב, וכתוצאה מכך אנחנו משתנים.

    היום הגענו למצב מיוחד מאוד. אנחנו מוצאים את עצמנו כמו ילדים קטנים שלא יודעים לאן ללכת. התחושה היא שאימא נעלמה, ואין לנו מושג מה לעשות. אנחנו נעמדים באמצע החדר, ובוכים. כל האנושות.

    האם נוכל למצוא כוח התפתחות בתוכנו? להבין, להרגיש, לגלות לאיזה כיוון אנחנו צריכים להתקדם?

    מצד אחד אנחנו רואים שהעולם שלנו נעשה מקושר יותר ויותר, התלות ההדדית מתגברת. מצד שני רואים שהאגו קופץ לשמיים, כל אחד רוצה רק לקבל ולקבל ללא גבול, לא רואה ממטר.

    כנראה שאת הפער הזה שהולך ומתרחב, בין טבע העולם המקושר לבין טבעו האגואיסטי של האדם, אנחנו צריכים לסגור בעצמנו. זה יעזור לנו לקלוט לאן אותו מנוע פנימי שבטבע מכוון אותנו. כלומר, מה צריכה להיות הצורה הבאה של הרצון ליהנות, ואיך לארגן בהתאם לה את מערכות היחסים בחברה.

    אם לא נפתח מודעות כזו, סביר להניח שיבואו מכות שונות שיבהירו שכולנו באותה סירה. מכות כלכליות, מלחמות, מהומות, מחלות, מכות אקולוגיות, ומי יודע עוד מה.

    חכם עיניו בראשו, ולכן כדאי להקדים תרופה. להשתדל ללמוד כבר מעכשיו את מגמת ההתפתחות הכוללת, ולהתאים את עצמנו אליה. כלומר, לפתח גישה אינטגרלית לעצמנו, לזולת, לסביבה, ראייה של כולנו כחלקים שונים באותו מנגנון שצריכים להתחבר זה לזה בהדדיות ובהשלמה.

    וכאן בדיוק יש לנו נקודה של בחירה: להמשיך להתנהל כמו עכשיו מבלי לשנות דבר, או להתחיל להתקדם יחד אל המחר.

    יחד היא מילת מפתח, כי מימוש הבחירה החופשית יתבטא בבניית סביבה חדשה. כלומר, חברה שיהיו בה ערכים חדשים, אינטגרליים, מותאמים להתפתחות הדרושה.

    אף אחד לבדו לא יכול לשנות את הרצון שמניע אותו. אבל אם ביחד נחליט שאנחנו חייבים להתעלות מהרצון ליהנות האגואיסטי, הצר, לרצון ליהנות אינטגרלי, מחובר, נוכל למצוא בעומק הטבע כוחות שיסייעו לנו לבנות חברה לגמרי חדשה. עם קשר טוב בין כולם לכולם, עם התחשבות והדדיות, עם חום ותמיכה.

  8. ISRAEL IS TIME TO RECOGNIZE JESUSCHRIST OF NAZARETH THE KING OF JEWS LIKE YOUR SAVIOR AND YOUR GOD.
    🇮🇱 YAHVÉ 🇮🇱
    MATTHEW CHAPTER 28⏳👈
    APOCALYPSE CHAPTER (( 1 ))⏳👈
    JOHN 3:16👈
    2 CHRONICLES CHAPTER 7 VERSE 14⏳👈

Back to top button