מבזקיםספורט

לאחר האירועים הקשים, במכבי תל אביב הגיבו בחריפות: "במזל נמנע אסון כבד"

לאחר האירועים הקשים שאירעו אמש (שני) במשחק הכדורגל בין הקבוצות מכבי חיפה ומכבי תל אביב, שנערך באצטדיון "סמי עופר", במכבי תל אביב הגיבו בחריפות: "במאי של העונה שעברה הגענו לאצטדיון 'סמי עופר' והתרענו על כך שהושיבו את אוהדי מכבי תל אביב ביציע סמוך לאוהדי חיפה ובנס נמנע אסון לאחר שאבוקות, רימוני עשן וחפצים נזרקו לעברם מהיציע הסמוך שאוכלס באוהדי חיפה. חלפה שנה ושוב באותם יציעים חוו האוהדים שלנו מטח של אבוקות וזיקוקים שהושלכו לעברם כשבמזל נמנע אסון כבד."

במכבי תל אביב הבהירו: "לא עוד! אנו מצפים מכל הגורמים ללא יוצא מן הכלל לטפל בנושא זה במלוא החומרה. כפי שמשטרת תל אביב אינה מתירה סידורי הושבה מסוג זה באצטדיון בלומפילד, מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מצפה כי גם באצטדיונים האחרים יפעלו בהתאם. לא ניתן לאוהדים שלנו לחוות זאת שוב גם אם זה אומר שלא נמשוך כרטיסים ואוהדינו לא יגיעו, לא ניתן לזה לקרות בפעם השלישית."

יש לציין כי הודעת גינוי של מכבי חיפה לאירועים החמורים טרם התקבלה. למען ההגינות, ישנם סרטונים בהם ניתן לראות את אוהדי מכבי תל אביב משליכים גם הם חפצים חזרה לעבר הקהל הירוק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהודעת המשטרה אמש נמסר כי שלושה אוהדים עוכבו בחשד להחזקת אבוקות והפרת הסדר הציבורי טרם המשחק.

"לפני המשחק התקהלו אוהדי שתי הקבוצות והשוטרים עצרו אוהדי אחת מהן מחשש שבכוונתם לתקוף את אוהדי הקבוצה היריבה ובחיפוש שנערך עליהם נתפסו כלי תקיפה ואבוקות. אוהד נוסף נעצר לאחר שהשוטרים ביקשו לפזר את ההתקהלות שנוצרה במקום אולם החשוד סירב להתפנות מהמקום, והפריע לשוטרים בעת מילוי תפקידם. משטרת ישראל רואה בחומרה את אלו המפרים את הסדר הציבורי במהלך אירועי ספורט ותמשיך לפעול על מנת למנוע מקרים אלו ולהביא החשודים לדין." נמסר בהודעת המשטרה.

צילום: נטו ספורט RM
צילום: נטו ספורט RM
צילום: נטו ספורט RM
צילום: נטו ספורט RM

Back to top button