מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן: "צורמת החסינות שנתניהו מעניק לראשי החמאס"

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הגיב לפני זמן קצר (שלישי) לפתיחת מבצע "מגן וחץ" ברצועת עזה שהחל בחיסולם של שלושת בכירי ארגון הג'יהאד האסלאמי וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מברך את צה״ל וכוחות הביטחון על חיסול ממוקד ומוצלח של שלושת המחבלים ברצועת עזה. יש לברך על חיסול של כל מחבל באשר הוא. מחזק את תושבי הדרום בשעות מתוחות אלו, מגיעה להם הערכה רבה על החוסן האישי והלאומי והגיבוי שהם מעניקים לכוחות הביטחון כבר שנים."

ליברמן הוסיף, "אני קורא לממשלה להסיט את מיליארדי השקלים שניתנים לשותפים הקואליציוניים ומחולקים למקורבים, ולחזור לתקצוב התכניות למיגון הבתים והתשתיות גם בדרום וגם בצפון. אסור לשחק בחיי אדם. דווקא על רקע חיסול בכירי הג’יהאד, צורמת החסינות שנתניהו מעניק לראשי החמאס. ג’יהאד זה מטרד ואילו החמאס זה איום. מי שיורה עלינו לא רק מהדרום אלא גם מהצפון זה החמאס. מי שמכווין ויוזם את פעילות הטרור כנגד יהודים בכל רחבי הארץ, כולל ביו״ש, זה קודם כל החמאס."

ליברמן הגיש כי "יש לאמץ תכנית כוללת ברצועת עזה. אי אפשר לנהל את החיים מסבב לסבב כל פעם. מגיע לכל תושבי ישראל ותושבי הדרום בפרט שקט אמיתי וארוך טווח."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button