מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: ביצע עבירות מין בעת ששמר על מאושפזות במוסד רפואי

חוקרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים פתחו לאחרונה בפעולות חקירה נמרצות, בעקבות תלונה שהתקבלה בבית החולים שערי צדק בעיר והועברה לידי המשטרה, כלפי חשוד המועסק (עובד קבלן חיצוני) בבית החולים שערי צדק בירושלים. אמש נעצר החשוד, תושב צור באהר בשנות ה-50 לחייו, והועבר לחקירה בתחנת מוריה.

מפרטי החקירה הראשוניים עולה כי החשוד, מועסק כעובד קבלן במקום מזה מספר חודשים ותפקידו, לכאורה, השגחה על מטופלים מאושפזים ברמת תפקוד נמוכה במטרה שלא יאונה להם כל רע. על פי החשד, ניצל החשוד את מצבן וביצע בהן עבירות מין ומעשים מגונים.

עם קבלת התלונה בבית החולים, הפוסקה מיידית העסקתו במוסד הרפואי וכלל המידע הועבר לידי המשטרה שכאמור פתחה בחקירה. הבוקר (חמישי) יובא החשוד בפני בית משפט השלום בירושלים, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת מיצוי החקירה בעניינו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התייחסות בית החולים שערי צדק למקרה: "בשערי צדק התקבלה תלונה של מטופלת כי עובד חברה חיצונית הטריד אותה. עם קבלת התלונה נעשה בירור, הופסקה באופן מיידי עבודתו של עובד הקבלן החשוד במעשה בשערי צדק והתלונה וכלל המידע עבר למשטרת ישראל על מנת שתפתח בחקירה. שערי צדק מגלה אפס סובלנות כלפי אלימות והטרדות מיניות כנגד עובדים ומטופלים ועובד בשיתוף פעולה מלא ואינטנסיבי עם משטרת ישראל על מנת לטפל בכל מקרה שהוא."

מיון - מרפאה - חדרי טיפול - בית חולים
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button