מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: ביצע שש עסקאות סמים בלילה אחד

שוטרי תחנת גלילות עצרו בתחילת החודש ברחוב סוקולוב בהרצליה, תושב שוהם בן 27, כאשר ברכבו עשרות גרמים של קאנביס, לאחר שביצע על פי החשד, באותו לילה, שש עסקאות סחר בסמים.

שוטרי הסיור העירוני של תחנת גלילות עת שבדקו את החשוד, מצאו כי הוא נוהג ברכב ללא רישיון בתוקף וללא ביטוח. בשל ריח חזק של סם שנדף מהרכב, ביצעו השוטרים חיפוש ברכב ותפסו חומר חשוד כסם קנבוס שלא לשימוש עצמי, מחולק בשקיות ואריזות נפרדות, במשקל כולל של כ 168 גרם נטו, וכן, כסף מזומן בסך של 10,270 ש"ח.

חוקרי תחנת משטרת גלילות פתחו בחקירה שבמסגרתה הופעלו אמצעים טכנולוגיים, פורנזיים ואחרים, וחשפו כי באותו לילה, ביצע הנאשם תוך ארבע שעות בלבד, במספר יישובים במרכז הארץ (אורנית, ראשל"צ, בת ים, ת"א, כרמי יוסף ורמלה) שש עסקאות מכירה של שתי סיגריות אלקטרוניות ומנות של סם קנבוס במשקל כולל של 40 גרם נוספים תמורת 2400 ש"ח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי האישום, הנאשם קיבל הזמנות לאספקת סמים באמצעות יישומון הטלגרם, שהמסרים בו מוצפנים, יצר קשר טלפוני בהודעות עם הלקוחות לתיאום הגעתו ונסע לספק להם את הסמים.

הנאשם נעצר ע"י השוטרים לחקירה ומאז מעצרו הוארך מעת לעת. עם סיומה של החקירה, הגישה השבוע יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א כתב אישום, הכולל 6 אישומים של יצוא, ייבוא מסחר, הספקה של סמים מסוכנים, ואישום נוסף של החזקת סמים שלא לצריכה עצמית ונהיגת רכב ללא ביטוח וללא רישיון בתוקף. בנוסף, ביקשה התביעה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים.

סמים - כסף - אביזרי עישון
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button