מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום מזעזע: קשר את ידי אחותו ושיסף את גרונה עם סכין יפנית

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום נגד מוחמד אבו רביע (28) מכספיה לאחר שהודה שרצח את אחותו באכזריות.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד שולי רוטשילד עולה כי אבו רביע והמנוחה הנם אחים. במועד הרלבנטי לכתב האישום ביקש בעלה של המנוחה מאביהם של השניים לקחת את המנוחה בחזרה אל בית אמה. באחד הלילות בסמוך לחזרתה לבית אמה, אסף אבו רביע את המנוחה, הסיע אותה ברכב למקום מבודד והחל לתשאל אותה בנוגע למערכת היחסים עם בעלה. כאשר הגיע למסקנה כי ייתכן שהמנוחה בגדה בבעלה, קשר את ידיה של המנוחה מאחורי גבה ושיסף את גרונה באמצעות סכין יפנית שהייתה בתא הכפפות ברכב, כתוצאה מכך נפטרה המנוחה.

לאחר מכן הכניס אבו רביע את גופת המנוחה אל הרכב, נסע אל חניית תחנת המשטרה בערד והודיע ליומנאי בתחנה כי רצח את אחותו. בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל ציינה עו"ד רוטשילד כי: "… המנוחה הייתה כבת 28 בלבד ואם לארבעה ילדים קטינים שנותרו יתומים. ניתן רק לשער את תחושותיה הקשות של המנוחה והסבל הרב שנגרם למנוחה טרם מותה…" לאבו רביע יוחסה עבירה של רצח בנסיבות מחמירות. התיק נחקר על ידי תחנת ערד במשטרת ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
התעללות - כליאה - קשירה - חטיפה - אישה - נערה - תקיפה - עבירות מין - מעשה מגונה
אילוסטרציה. צילום: Pexels

Back to top button