מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: ניסה לרצוח אדם וילד בן 10 – "התקרב אל הטנדר תוך כדי שהוא יורה"

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום, נגד איבראהים טרביה (21) מסח'נין בגין ניסיון רצח של תושב דיר אל אסד ואחיינו בן ה-10.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יניב זוהר, הנאשם ושניים נוספים שזהותם אינה ידועה, נסעו לעבר המתלונן במטרה להמיתו ועל מנת לממש את תוכניתם הצטיידו השלושה בלפחות שני אקדחים, רעלות לכיסוי פניהם, בגדים להחלפה, חומר דליק וכפפות.

השלושה נסעו מאחורי הטנדר של המתלונן, בזמן שזה נסע לביתו. כשאסף את אחיינו, קטין בן 10 בדרך, התקרב הרכב עם הנאשם ושותפיו והם החלו לירות על הטנדר של המתלונן ,והגן על אחיינו בגופו. אחר כך ירד אחד השותפים מהרכב והחל להתקרב אל הטנדר תוך כדי שהוא יורה לעבר המתלונן. בזמן הזה על מנת למלט את עצמו החל המתלונן להאיץ את רכבו, פגע באחד השותפים וברכב בו נסעו השלושה וסטה לכביש סמוך ונבלם בחומת בית ואילו רכבם של הנאשם ושותפיו התדרדר לתעלה ונתקע בעץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר המקרה אחד השותפים למעשה, אשר נהג ברכב, בעודו חמוש, ניגש לרכב סמוך ואיים על הנהג באמצעות האקדח שיצא מהרכב ויביא לו את המפתחות והחל להימלט. השותף השני מהטנדר בריצה ואילו הנאשם נתפס על ידי תושבי הכפר, אשר היכו אותו וגרמו לו חבלות בראשו ובגופו. כתוצאה ממעשיהם של הנאשם והאחרים נגרם נזק כבד לטנדר והמתלונן נחבל ודימם כתוצאה משברי זכוכיות שניתזו אליו מחלון הרכב שנפגע והתנפץ.

הנאשם מואשם בעבירות ניסיון רצח, החזקה נשיאת והובלת נשק וחבלה במזיד. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

אקדח - ירי
אילוסטרציה

Back to top button