טכנולוגיהמבזקים

הקמפיין החדש של חברות ההייטק: "מתקפת המשובטים"

עשר חברות הייטק, בהן דאטהריילס, טיפלתי, PayEM ו-Mesh יצאו היום (שני) בקמפיין משותף שפונה למנהלי כספים וקורא להם לצאת משיטות העבודה המיושנות והידניות ולאמץ טכנולוגיות חדשות, אוטומציות ובינה מלאכותית.

במסגרת הקמפיין, אליו הצטרפו 300 אנשי כספים מובילים בעולם, יצר כל אחד מהמשתתפים דמויות משובטות ומוכפלות של עצמו כדי להעביר את המסר ששימוש בדרכי עבודה מיושנות מהעשורים הקודמים מאלץ את אנשי הכספים לייצר שכפולים של עצמם ולא מאפשר להם להביא ייחוד, תובנות, וערך מוסף לחברות בהן הם עובדים. לכל אחד מה"משובטים" נוספו כינויים כמו "קצין אקסל", "רודף נתונים" או "בודק נוסחאות" המדגישים את חוסר התוחלת בעבודות הידניות והשגרתיות.

הקמפיין הוא יוזמה של חברת הסטארטאפ Datarails על רקע סקרים שנערכו בקרב מנהלי כספים שהצביעו על כך ש-88% מהם מרגישים שהם לא מממשים את הפוטנציאל שיש בתחום אחריותם, ואילו 81% מהם מעידים שהם נאלצים לעסוק בעבודה ידנית יומיומית יותר מאשר כל בעל תפקיד אחר בהנהלה הבכירה של החברה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אביב כנעני, סמנכ"ל השיווק של דאטהריילס, מסר: "בחרנו לעשות מהלך פרסומי לא שגרתי כדי להביא למודעות את האבסורד בכך שנותנים לאנשים הכי חכמים בחדר לבזבז את זמנם בעבודה ידנית ומשעממת. מחלקת הכספים היא האחרונה שטרם התאימה את עצמה לעידן החדש של הענן, הבינה מלאכותית והאוטומציות. הבנו שקהל היעד שלנו צמא לא רק לפתרון שלנו אלא לשלל פתרונות בתחום ולכן הקמנו תנועה שמונה חברות תוכנה רבות, בארץ ובעולם, אשר נותנות פתרונות למחלקת הכספים. אנחנו מאמינים שביחד נצליח להעביר את מחלקת הכספים למאה ה-21. עם הכניסה של בינה מלאכותית לחיינו אנחנו משוכנעים שהיא לא תחליף אנשים, אבל סמנכ"לי כספים שמשתמשים בבינה מלאכותית יחליפו סמנכ"לי כספים שלא משתמשים בבינה מלאכותית".

קמפיין מתקפת המשובטים
צילום: דאטהריילס
אינטליגנציה מלאכותית - טכנולוגיה
אילוסטרציה. קרדיט: Image by Vicki Hamilton from Pixabay

Back to top button