מבזקיםפוליטי / מדיני

דגן נגד מיכאלי: "לא אבליג על דברי ההסתה – בושה שכיהנה כשרה בממשלה"

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, תוקף את דבריה של יו"ר מפלגת העבודה ושרת התחבורה לשעבר מרב מיכאלי שאמרה מוקדם יותר היום (שני) כי קרן הארנונה נועדה לפרנס את ההתנחלויות והחרדים.

מיכאלי כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "בשנת 1992, העיר יקנעם הייתה במצב סוציו אקונומי נמוך, אבל עבודה חכמה ומאומצת של ראש העיר סימון אלפסי – הצליחה להפוך אותה לעיר גדולה, פורחת, משגשגת ויצרנית. עכשיו ממשלת סמוטריץ' ונתניהו רוצה לשדוד את הקופה שלה, לקחת מתושבי יוקנעם את כספי הארנונה שלהם ולתת את הכספים שלהם להתנחלויות ולערים חרדיות. ממשלה שלוקחת את כספי משלמות ומשלמי המיסים ומעבירה אותם לטובת ניוון, בטלה והחזרה בתשובה."

בצלאל סמוטריץ' - מרב מיכאלי
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ'

עוד כתבה מיכאלי: "שום צדק חלוקתי אין בתוכנית הזו. אם היה אכפת להם מצדק חלוקתי הם היו לוקחים את המיליארדים של הכספים הקואליציוניים המושחתים ונותנים אותם לבתי חולים בצפון או למערכת החינוך בדרום. אנחנו במפלגת העבודה, יחד עם ראשי הרשויות, נערכים כדי לעתור לבג"ץ נגד חקיקת חוק קרן הארנונה. לא נתן להם להחליש עוד יותר את השלטון המקומי ולפגוע עוד יותר בציבור הישראלי הליברלי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, לא הבליג על הדברים ותקף בחריפות את דבריה של מיכאלי: "אני לא אבליג על דברי ההסתה החמורים, אני בוש ונכלם שחברת הכנסת מיכאלי כיהנה עד לא מזמן כשרה בממשלת ישראל. מדובר באמירה שהיא מבזה את מתיישבי השומרון החלוצים וגם אותה עצמה, על שאמרה דברים שקריים והעזה לקשור בין ניוון ובטלה לתושבי השומרון, שהם במקום הראשון בארץ בגיוס ליחידות קרביות, בתרומות כליה אלטרואיסטיות לכל חלקי החברה הישראלית, ביזמות ובתרומה לקהילה. אך גרוע מכך אלו לא פחות מדברי הסתה, ח"כ מיכאלי בלי למצמץ מנסה להטות את דעת הציבור נגד המתיישבים ונגד הציבור החרדי, על ידי אמירת שקרים. שכל מטרתם הסתת ציבור שלם אחד נגד השני. נמאס מהשנאה של הפוליטיקאים מהשמאל הקיצוני בושה וחרפה".

יוסי דגן - חווארה
ארכיון. צילום: רועי חדי

Back to top button