סרטונים

ראש הממשלה נתניהו ושר הכלכלה ברקת ביקרו בסניף החדש של רשת הסופרמרקטים הבינלאומית Carrefour

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הכלכלה ניר ברקת ביקרו הערב בסניף החדש של רשת הסופרמרקטים הבינלאומית Carrefour, שיושק מחר בישראל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו:
"הכניסה של רשת צרכנות בינלאומית ראשונה בישראל היא בשורה ענקית לאזרחי ישראל.
זאת בשורה של תחרות והורדת מחירים. יחד עם שר הכלכלה ניר ברקת אישרנו את כניסתו של התקן האירופי.

אזרחי ישראל, מה שטוב לאירופה טוב גם לישראל וזה אומר שהמחירים צונחים. הם יצנחו בעשרות אחוזים במאות מוצרים ובהמשך באלפי מוצרים.
זאת בשורה לכל עגלת סופרמרקט של אזרחי ישראל, אשר פעם בשבוע הולכים ומוציאים כאלפי שקלים על עגלת סופרמרקט.
אבל עכשיו, תחשבו שמאות שקלים ירדו מדי שבוע, זאת אומרת אלפי שקלים במשך שנה מהמחיר שאתם משלמים בסופרמרקט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

זאת התחלה של שינוי, שהתחיל כשהבאנו חינוך חינם מגיל 0-3, אנחנו נלחמים יחד ביוקר המחייה ומגדילים תחרות לטובת אזרחי ישראל.”

סאונד: בן פרץ, לע"מ
באירוע השתתפו גם מנכ"ל "אלקטרה צריכה" צביקה שווימר ומנכ"ל Carrefour ישראל אורי קליפשטיין.

וידאו: איתי בית-און, לע"מ

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=EQkWVWu0_XI?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

49 תגובות

  1. "בוא וראה, בעת שכל בני העולם יסכימו פה אחד, לבטל ולבער את הרצון לקבל לעצמם שבהם, ולא יהיה להם שום רצון אלא להשפיע לחבריהם, אז היו מתבטלים כל הדאגות וכל המזיקים מהארץ, וכל אחד היה בטוח בחיים בריאים ושלמים, שהרי כל אחד מאתנו, היה לו עולם גדול, שידאג בעדו וימלא את צרכיו.
    אמנם, בזמן שכל אחד אין לו אלא הרצון לקבל לעצמו, מכאן כל הדאגות, הייסורים והמלחמות והשחיטות, שאין לנו מפלט מהם. שהם מחלישים גופנו בכל מיני מחלות ומכאובים. והנך מוצא, שכל אלו הייסורים, המצויים בעולמנו, אינם אלא גילויים מוצעים לעינינו, בכדי לדחוף אותנו לבטל את קליפת הגוף הרעה, ולקבל צורה השלמה של רצון להשפיע".

    בעל הסולם, הקדמה לספר הזוהר

  2. ❤ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד:❤
    ❤❤❤ברוך השם❤❤❤
    🗼🖖🗽🤙믿을만한 거룩한 하나님의 분깃빛 눈나라=Believable HOLY JU-CHE's Light Snow Kingdom=允聖主體光雪國🤙🗽🖖🗼

  3. הדתיים העמידו במקום את אל על, הדתיים העמידו במקום את חברות דן ואגד, הדתיים העמידו במקום את חברות המזון הגדולות, מנהיגי הימין צריכים ללמוד מהדתיים,

  4. אין בשורות הכל יעלה לאזרח במיטב כספו חודש חודשיים יעלה מעט בזול אחרי כן מדינת ישראל ובכח משרדי הממשלה הכל יעלה בהתאם יש יבוא ירקות ופירות עולה יקר וסוג ב מי לוקח את הרווח היבואן ומשרדי הממשלה כך פועלים במדינת ישראל האזרח הוא הניזוק העיקרי

  5. די לעבוד עלינו
    המיסים הם אלה שמייקרים לא הסופרים יקרים אלא אך ורק המיסים אל תתנו לשני השקרנים האלה להוליך אתכם שולל

  6. איש הגימיקים שחרר את
    היועמשי"ת הביתה
    תעביר רפורמה
    תן משילות בדרום
    תן חוק בצפון
    מספיק להיות סמרטוט
    של ירדן – תתפסו בחזרה
    את הר הבית אל
    תתנו לירדן להבריח נשק
    וגם לקבוע מי יעלה בהר
    זה לא ימין
    עוד
    סופר ??? אתם מספרים
    לנו שזה הגאולה.
    תרסקו את החמס
    תרסקו את נסרללה
    משילות משילות משילות

  7. PMX anuar Ibrahim jurucakap DAP boneka Israel , rejim Israel DAP di MALAYSIA , kami Portuguese yahudi ortodok Russia di MALAYSIA ,akur BARISAN NASIONAL terhadap PMX DAP MADANI LGBT boneka Israel # tun mahadir Mohammad yahudi choucin Kerala India , Maha firaun , akur PMX DAP boneka Israel , rejim Israel DAP menguasai kerajaan Malaysia

  8. עגלת סופר זה בשורה ענקית נוכלים
    מה מחירי דיור, מכס של 130% על רכבים, אגרות רכב הכי יקר בעולם,???
    למה ישראלים אחכים לקנות רכב שעולה 15 אלף דולר ב90 אלף שקל????
    חתיכת נוכלים כולכם

  9. צעד מבורך. תבורך. אך נקודה חשובה-זה טוב ולא טוב-היום אין לאזרח רגיל יותר מדי תחומים מהם הוא יכול להוציא את לחמו. כל מוצר אפשרי מייצרים הסינים. [הבנתי שיש תכנית ליבא מסין אפילו פקקים בכביש] סל זול זו בשורה. אבל יש גם שאלה בדבר משקים קטנים וכדו' שאולי [אני לא מתמצא . רק רושם הרהורים] לא יעמדו בתחרות ויקרסו. איך מתארגנים למצב הזה?
    לפני שנים שקדתי על מידע מסוים. וכבר בניתי חתונה על זה. ואז נכנס לשוק מתחרה שגרם לי לוותר על הרעיון ולוותר על חתונה. חבל.

  10. חחחח אלוף החארטות ,לא הבאת כלום ושום דבר מי שהביא אותם זה אלקטרה והם לא יוכלו לשנות שום דבר הכל ישאר כאן יקר

  11. אגדת חורבן: לא רק סרט היסטורי, אלא מציאות מדממת

    צפיתי בסרט "אגדת חורבן" – דרמה היסטורית על פי סיפורי אגדות החורבן התלמודיות. מראש ידעתי שמסופר על המרד הגדול שהוביל לנפילת בית המקדש השני, ובסיכומה של עלילה בת תשעים דקות המורכבת מקרעי עובדות היסטוריות חוויתי את האִמרה המוכרת: בשל שנאת חינם חרב בית המקדש.

    גם מהרושם השטחי שנותר אין להתעלם. אסור לתת לאור השמש ביציאה מאולם הקולנוע לסנוור אותנו לחשוב שמדובר בסיפור היסטורי מעשיר, ולהותיר אותנו ברושם עז של איורים מרהיבים עתירי פרטים, אלא צריך שהוא ימקד לנו את המבט ויאיר על ישראל של כאן ועכשיו. העולם כולו חרב, ובניין החברה הישראלית מתפורר בשל אותה שנאת חינם – בעוצמה מוגברת יותר.

    אנחנו נמצאים היום בפילוג גדול וחריף משהיה. אם לפני כאלפיים שנה התפצלו היהודים לשלוש כתות, אז היום אנחנו מחולקים לעשרים-שלושים מחנות, לעשרות מפלגות וסיעות, מגזרים וקהילות. אם בזמנו טבחו היהודים במיליון איש בתוך ארבעה חודשים, נשטפו בנהרות של דם אחיהם, אז היום השנאה מתנהלת בצורה מתוחכמת ונסתרת יותר: במקום לשחוט בכידונים וסכינים, הלשון החלקלקה הפכה חרב חדה.

    לא ניתן להשוות ולמדוד את פשעי השנאה בין אז להיום ולהסיק מסקנות. השנאה בימינו מתגלה בצורה האיומה של אדישות לזולת. לאף אחד לא אכפת מה קורה לשכנים שלו, מה עובר על תושבי עירו, ובכלל על כלל אזרחי המדינה. שיא האכפתיות מתגלה רק בזמני מלחמה, אז כולנו מתחברים כאחים לעת צרה, פותחים את הלב רק כדי לזכות בהרגשת ביטחון.

    תחלואי האדישות האלו התקבעו בנו כנורמה. אנחנו מסכימים למצב, רואים בו מציאות מקובלת. לכן טוב יהיה לחשוף בעזרת עוד סרטים ויצירות את כל הזוועות והדברים הקשים שעשו היהודים זה לזה במשך ההיסטוריה. לשלוף מהארכיון כל תיעוד שילמד אותנו על הטבע האגואיסטי ההרסני שלנו שמניע אותנו להיאטם לזולת ולא להתחשב בקיומו.

    אם לא נטייח את האמת ולא נקבור את העובדות מתוך מניעים כאלה ואחרים, נוכל להבין בחרדה מי אנחנו מאז ועד היום. נקלוט שלא מדובר באנשים שחיו אי-פעם והתעללו זה בזה, אלא שאלה אנחנו שסוחבים איתנו את השנאה מדור לדור. חבית נפץ שרק מחכה לגפרור.

    המקובל בעל הסולם כתב כי "אין כאן בעולמנו שום נשמות חדשות על דרך התחדשות הגופית, אלא רק סכום מסוים של נפשות, באות מתגלגלות, על גלגל שינוי הצורה, מפאת ההתלבשות בכל פעם בגוף חדש ובדור חדש" ("השלום בעולם"). לכן החשוב ביותר להפנים שהסכנה שכאן עלולה להכות בנו כהרף עין, ועלינו לצלול אל תוך אירועי ההיסטוריה רק כדי לדלות את האמצעים שיש בידינו כדי להינצל.

    הפתרון אותו פתרון, הנוסחה אותה נוסחה, כלל אחד לא השתנה לאורך הדורות, והוא הכלל הגדול בתורה, כלומר הכלל הכולל את השיטה כולה: "ואהבת לרעך כמוך". אנחנו מחויבים לחיות בינינו באהבת אחים – זה החוק שהכוח העליון שם מעלינו ומחייב אותנו להתקיים לפיו. לגלות בינינו רעוּת וידידות, דאגה והתחשבות בהתאם ליסודות שמרכיבים אותו. אהבה היא ערך בל יתואר. היא כוללת מסירות לזולת, קבלת חיי האחר כחיינו שלנו, העדפת טובת הזולת על פני האגו שמושך לטובת עצמו. ואיפה אנחנו ביחס לחוק האהבה? איפה אנחנו ביחס לערך הערבות ההדדית?

    כבר כתבו חכמים: "כל דור שלא נבנה בית המקדש בימיו, כאילו נחרב בימיו" (ירושלמי, יומא א). אם אנחנו לא בונים בימינו קשר אמיץ, יציב, המושתת על חוקי הטבע שפועלים במיזוג ובהרמוניה נפלאה, אז לא רק שהמעט עוד יחרב, אלא גם נזמין על עצמנו שנאה מכל העולם.

    לעם היהודי יש תפקיד רוחני נעלה: להיות כאיש אחד בלב אחד, להתלכד ולעורר מכוח החיבור כוח עליון יותר. הוא המגן והמציל, הוא שמרומם מעל כל החיכוכים האגואיסטים, מכסה הכול באהבה ומאיר לגויים ולעמים. אם נגביר בינינו את האהבה, נזנק לרמות קשר שלא חלמנו, להשגות קסומות. אבל אם רגע אחד נזניח את החיבור בינינו, אז יעלו אותנו ואת הנותר בלהבות.

  12. בנתיים המוצרים היחידים שמחיר של קרפור זה קפסולות קפה וכמה דגני בוקר זה המהפכה הגדולה?

  13. מה לגבי המונופולים?????
    שסטוביץ'. דיפלומט. יוניליוור שקורעים לנו את הכיס בגלל הכח שלהם. מתי תכסחו אותם ותאפשרו ייבוא מקביל, בלי שהלוביסטים שלהם יפעלו אצלכם כמו בני בית?????

  14. זאת לא בשורה נתניהו וברקת. הסופר החדש שהבאתם לא כול כך זול.
    רמי לוי יותר זול רמי מוציא מוצרים שלו בבית החרושת …אל תתבלבל. הייתי בסופר הזה בחו"ל. לא להטעות את הישראלים

  15. É O APOCALIPSE É O FIM DA HISTÓRIA DA HUMANIDADE SE PREPARAR YESHUA AHAMACHIA VOLTARÁ PRA BUSCAR SUA NOIVA SE AREPENDAO DOS SEUS PECADOS E PERSAO PERDAO AO PAI CELESTIAL O DEUS DE ISRAEL QUE ESTÁ ENTRONIZADO ENTRE OS QUERUBINS NO REINO DOS CÉUS NO PARAÍSO ERTERNO.

  16. כל הכבוד עכשיו צריך להעיף את כל הגוים מישראל כי כל הרוסים והערבים לא שייכים לישראל אז בבקשה

  17. נקודה של בחירה

    החומר היסודי שממנו אנחנו עשויים הוא רצון ליהנות, רצון לקבל הנאה ותענוג. גם הדומם, הצומח והחי בנויים מרצון להתקיים בטוב, ברמות ואיכויות שונות. יש בטבע מין מנוע פנימי שמפתח את הרצון ליהנות בכל שלב ושלב, וכתוצאה מכך אנחנו משתנים.

    היום הגענו למצב מיוחד מאוד. אנחנו מוצאים את עצמנו כמו ילדים קטנים שלא יודעים לאן ללכת. התחושה היא שאימא נעלמה, ואין לנו מושג מה לעשות. אנחנו נעמדים באמצע החדר, ובוכים. כל האנושות.

    האם נוכל למצוא כוח התפתחות בתוכנו? להבין, להרגיש, לגלות לאיזה כיוון אנחנו צריכים להתקדם?

    מצד אחד אנחנו רואים שהעולם שלנו נעשה מקושר יותר ויותר, התלות ההדדית מתגברת. מצד שני רואים שהאגו קופץ לשמיים, כל אחד רוצה רק לקבל ולקבל ללא גבול, לא רואה ממטר.

    כנראה שאת הפער הזה שהולך ומתרחב, בין טבע העולם המקושר לבין טבעו האגואיסטי של האדם, אנחנו צריכים לסגור בעצמנו. זה יעזור לנו לקלוט לאן אותו מנוע פנימי שבטבע מכוון אותנו. כלומר, מה צריכה להיות הצורה הבאה של הרצון ליהנות, ואיך לארגן בהתאם לה את מערכות היחסים בחברה.

    אם לא נפתח מודעות כזו, סביר להניח שיבואו מכות שונות שיבהירו שכולנו באותה סירה. מכות כלכליות, מלחמות, מהומות, מחלות, מכות אקולוגיות, ומי יודע עוד מה.

    חכם עיניו בראשו, ולכן כדאי להקדים תרופה. להשתדל ללמוד כבר מעכשיו את מגמת ההתפתחות הכוללת, ולהתאים את עצמנו אליה. כלומר, לפתח גישה אינטגרלית לעצמנו, לזולת, לסביבה, ראייה של כולנו כחלקים שונים באותו מנגנון שצריכים להתחבר זה לזה בהדדיות ובהשלמה.

    וכאן בדיוק יש לנו נקודה של בחירה: להמשיך להתנהל כמו עכשיו מבלי לשנות דבר, או להתחיל להתקדם יחד אל המחר.

    יחד היא מילת מפתח, כי מימוש הבחירה החופשית יתבטא בבניית סביבה חדשה. כלומר, חברה שיהיו בה ערכים חדשים, אינטגרליים, מותאמים להתפתחות הדרושה.

    אף אחד לבדו לא יכול לשנות את הרצון שמניע אותו. אבל אם ביחד נחליט שאנחנו חייבים להתעלות מהרצון ליהנות האגואיסטי, הצר, לרצון ליהנות אינטגרלי, מחובר, נוכל למצוא בעומק הטבע כוחות שיסייעו לנו לבנות חברה לגמרי חדשה. עם קשר טוב בין כולם לכולם, עם התחשבות והדדיות, עם חום ותמיכה.

  18. לקנות רק תוצרת הארץ לחזק את החקלאות בארץ רק תוצרת הארץ ואל תאמינו לשטנייהו הרשע

  19. לא בטוח אם שקר או סתם פירסומת …… שונאים את רוב הממשל רמאים ושקרנים עד שלא נרגיש פיזית את השינוי לטובה ברמה רצינית במובן הכלכלי פרנסתי האישי אין אמון בממשל מקווה שאלוקים יקח אותם ויטפל בהם טוב הרסו לנו את החיים אין להם סליחה מימני וממשפחתי ומעוד המון אנשים אחרים שיעשו כפרה לעוונות שלהם ברצינות ואז נדבר.

  20. מחירים מוזלים ל 2- 3 חודשים אחרי זה "המוזל" יהיה הכי ביוקר מכל הרשתות אחרות. אזרחים יקרים, תהנו ממחירים מוזלים למספר חודשים.

  21. אחרי שח"כ העלו את המחירים לעשוק את הקונים,פתחו להם רשת מזון כביכול משתלמת וזולה כדי לפתות אותם לקנות בה ולהרעיל אותם במוצריהם…
    אם הדיקטטור שהכריח חיסונים וגרם למותם של אלפי מחוסנים
    היה רוצה באמת בטובת האזרחים
    הוא היה מוזיל עלויות בכל רשתות המזון ומשאיר את הבחירה היכן לקנות בידי האזרחים…
    הוא כופה עליכם לקנות דווקא ברשת המוזלת החדשה הזאת כדי להרעיל אתכם יותר מהחיסונים ..
    ביבי בנט לפיד וכל המושחתים האלה כולם "סדר עולמי חדש"
    אגודל וזרת מונפות כקרניים ושאר האצבעות מקופלות זה הסימן שלהם כמו שנועה קילר מבצעת ..
    אתם במלכודת יתושים אם לא שמתם לב עדיין…

Back to top button