סרטונים

ראש הממשלה נתניהו בשיחה עם ראשי רשויות בדרום

ראש הממשלה בנימין נתניהו משוחח כעת טלפונית עם ראשי רשויות בדרום:
״נכונים לאפשרות של התרחבות המערכה ומהלומות קשות נגד עזה״.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=kznU7Eqe7wI?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

26 תגובות

  1. +++(( פעולות צבאיות נגד הטרור – בלי שינוי כיוון דרסטי – במישור המדיני. לא ימגר את הטרור!!!
    אי אפשר להמשיך הלאה מבלי לשנות כיוון 180 מעלות בכל המישורים!!!
    כל עוד נותנים לערבים לחיות באשליה שיש להם דריסת רגל בארצנו הקדושה הטרור לא ייפסק !!!

    היועצים המדיניים שעמדו מאחורי הסכם אוסלו לא ידעו את מספר הדברים הבאים.
    לא ידעו שזה הסכם כניעה ולא הסכם שלום.
    לא ידוע שהקורבנות יהיו קורבנות כניעה ולא קורבנות שלום.
    לא שיערו שמספר הקורבנות משתי הצדדים יהיה בכמויות סיטונאים.
    לא ידעו שזה יגרום לרצח ראש ממשלה.
    לא ידעו שהמורים – ההורים – המדינאים של הפלסטיניים. יחנכו את בני משפחותיהם שיוולדו אחרי הסכם אוסלו – למסור את נפשם ולרצוח, על בסיס שקר היסטורי שהארץ הזו כביכול שייכת להם.

    כל עוד אנחנו לא מוצאים דרך, לעקור את שטיפת המוח המעוות של הדור החדש של הפלסטינים. והדור החדש של השמאלנים בארצנו. לא תימצא דרך אחרת להתגבר על הטרור.

    כל הבעיות נובעות מהכישלונות של כל הממשלות הקודמות במישור המדיני"!!
    אחת הסיבות; המכשולים מהשופטים השמאלנים שעמדו בדרכם.
    הפתרון היחידי לכל סוגי הטירור למיניהם הוא; להעביר מסר חד וחודר – לכל עמי העולם.
    החוקים הבינלאומיים לא חלים כלל וכלל על הבעלות שלנו – עם ישראל- על כל חלקי ארץ ישראל השלמה. שהיא "נחלת עולם" שניתן לנו – רק לנו, על ידי "בורא עולם" ל"עם עולם" לפי מה שכתוב ב"תורת עולם" שבה מאמינים גם אומות העולם- לעד ולנצח נצחים.

  2. God bless Israel and god bless all and the great PM Benjamin nataniyaho god bless you and protect you sir and long long long long long long life Israel shalom
    💙 💙 💙 💙 💙 💙

  3. We will never forgive you 😂 Zionist culprits…..you even know that israel never existed😂 and you falsely claimed….Iran is on trend……you have been destroyed by Taliban in 2016 the 4-6 hours rescue operation😂😂😂❤

  4. כשמתבוננים סביב יש תחושה שהעולם עומד להשתגע. מדינות מפולגות ומשותקות, הזירה הבינלאומית מתוחה, המשבר האקולוגי מבשר רעות. גם בחיי הפרט הבלאגן חוגג, התא המשפחתי מתפרק, אנשים לא מסתדרים בזוגיות, בעבודה, בכבישים. באף מקום. כאילו מסתיים כל מה שידענו עד כה, ואיש לא יודע מה הולך להיות. מאיפה זה בא כך פתאום? מה כדאי לעשות כדי להבטיח שלא נקרוס, ממש כבר מהיום?

    החומר היסודי שממנו אנחנו עשויים הוא רצון להתקיים בטוב, רצון ליהנות, אפשר לקרוא לו גם אגו. מה שמבדיל בין יצורים שונים במערכת הטבע הוא גודל הרצון שמניע אותם, הסוג והאיכות שלו. בהתאם לרצון הייחודי, מתהווה הצורה המסוימת של כל פרט בטבע. כך קורה בדומם, בצומח, בחי ובחברה האנושית.

    לאורך ההיסטוריה עברנו התפתחות מדורגת. אפשר להגדירה כשלבים של דומם, צומח וחי בהתפתחות האדם. כיום אנחנו מגיעים להתפתחות האדם שבאדם, וזהו השורש לקשיים שבהם אנחנו נתקלים. שכן, אין לנו ידיעה ברורה מה צריכה להיות צורתו הבאה של האדם, מה יאפיין את החיים החדשים.

    כשמרחיבים את נקודת המבט רואים, שהעולם נמשך לאיזושהי צורה עגולה. בכל רחבי הגלובוס אותה תרבות, פחות או יותר, אותה מוזיקה, אותן סדרות, אותם כוכבי ספורט וסלבריטאים. אותו חינוך, אותו אוכל, אותם טלפונים חכמים. מהפכת האינטרנט והרשתות החברתיות הפכה את הדימוי של כפר גלובלי למציאות שכבר מילדות חשים. הכול מתקרב, מתאחד, חוץ מהיחסים בין אנשים.

    אבל יוקר המחיה והאיומים הכלכליים מתחילים לקרב אותנו האחד לשני. אם בדור הקודם צעירים הזדרזו לצאת מבית ההורים, היום הם חוזרים לגור איתם, בצוק העיתים. ואם קשה להחזיק רכב אז נוסעים יחד עם אחרים, או לחילופין ברכבות ואוטובוסים. גם ברמת הפרט וגם ברמת הכלל, רואים יותר ויותר מיזמים של שיתוף משאבים. בין אנשים, בין ארגונים, בין מדינות ועמים שונים.

    וכך, מבלי לשאול את פינו, החיים כמו מכריחים אותנו לקבל צורה עגולה יותר, מקושרת, הדדית. הבעיה היא שזה מנוגד לרצון הפנימי שלנו, האגואיסטי, הטבעי. הרצון הזה גדל מבפנים, כל הזמן, ומגביר את הפער בין צורת העולם שנעשה מקושר יותר ויותר, לצורתו הפנימית של האדם שמרגיש נבדל מכולם. לא שייך לאף אחד.

    הפער הזה מאמלל אותנו, והעתיד שלנו תלוי בכך שנלמד להתעלות מעליו. להתקשר נכון זה לזה, בצורה שלא תדכא אף אחד, אלא רק תיצור גשר בין אדם לאדם. חיבורים טובים, מתחשבים, משלימים. כמו שכל הטבע מאוחד.
    כשהיינו ילדים, חינכו אותנו ההורים והמורים. אבל עכשיו, בהיותנו אנשים מבוגרים, איך נוכל לסגל לעצמנו ערכים והרגלים חדשים?

    ככל שנקדים להפנים שהעולם של מחר יכול להיות רק מחובר, כך יהיה לנו קל להתיישב יחד ולהגדיר לעצמנו מטרת-על, יעדים, תוכניות פעולה ותרגילים מעשיים. דרך כלי התקשורת, הרשתות החברתיות, מוסדות התרבות והחינוך, מקומות העבודה ועוד, נצטרך לחולל מהפכה תפיסתית. להעביר את עצמנו מעידן האגו המפריד לעידן החיבור המשלים.

    השיטה האינטגרלית תסייע לנו לעשות זאת. בגדול, השיטה מבוססת על ההבנה שהכוחות האבולוציוניים דוחפים את המין האנושי לקבל צורה אינטגרלית, כמו שזו שמתקיימת מאליה בין חלקי הטבע השונים. ניגודים משלימים, זהו הקוד בהתפתחות החיים. והיום, כשכולנו מוצאים את עצמנו באותה סירה, עם תלות הדדית שהולכת וגדלה, אנחנו פשוט מוכרחים לפתח גישה חדשה. כל סגנון החיים האגוצנטרי, עם התחרות הדורסנית, עם הניצול של הזולת והסביבה, עם כל משחקי האגו ומאבקי השליטה – הוא מתכון בטוח לטביעה.

    אחד הכלים המרכזיים לפיתוח התפיסה האינטגרלית ובניית קשר עמוק עם הזולת, הוא סדנת חיבור. בסדנה יש מנחה ומספר משתתפים, רצוי לא יותר מעשרה. המנחה מעלה שאלה כלשהי לדיון, וכל אחד עונה בתורו בסבב. אפשר לדבר על המאפיינים של טבע האדם, על העוצמה שבה מושפע האדם מסביבתו, על הדרך שבה נוכל להשתמש בכוחה האדיר של החברה כדי לשפר את מצב כולנו, ועוד. לכל משתתף בסדנה יהיה זמן קצוב לומר את דבריו, נאמר כשתי דקות. אבל, וזו הנקודה החשובה, בסדנת חיבור יש כללי שיח והקשבה מיוחדים, להלן דוגמה של אחד מהם.

    כאשר מישהו בסדנה מדבר, האחרים משתדלים קודם כל להתחבר למחשבה שלו, ללב שלו, לזרום איתו כאילו דבריו נכונים. לצורך המחשה, אני שם בצד את הביקורת שלי ורוצה להסכים עם האדם, אפילו אם בעיניי הוא אומר דברי שטות. אני משתדל להזדהות עימו, כאילו אין לי דעה הפוכה או שונה משלו.

    התרגיל הזה אינו קל, כי ודאי יש לכל אחד עמדה משלו. אני חייב לכבד את האחר, ולהסתכל על כל דובר ודובר כעל אדם מיוחד. אין איש בעולם שדומה לו, לכן עליי באמת ובתמים להתייחס אליו כך. הרעיונות והרגשות שהוא מבטא עכשיו – שום אדם אחר לא היה יכול לומר אותם באותה דרך. רק הוא.

    תרגילים כאלה נחוצים מאוד לפיתוח הקשר בין בני אדם. בעזרתם נתחיל להבין שאפשר לחוש את פנימיותם של אנשים – להביט בהם, להרגיש אותם, "לצלול" לתוכם. הם יאפשרו לנו להתחיל לעבוד על הגמישות האישית שלנו, ולפתח יכולת להבין את הזולת ובאמת להתחבר אליו. אדם מחובר יקרין סביבו אווירה טובה, ולכן בכל מקום יתקבל בברכה. אין מפתח חשוב יותר להצלחה.
    בשורה התחתונה,

    החיבור הוא העתיד, החיבור הוא התרופה, החיבור הוא התקווה היחידה.

  5. ירושלים הוא המקום הכי קדוש בעולם ירושלים הוא מאיר את כל העולם כאור השמש ממש ירושלים הוא המקום שכל דבר טוב שיש בעולם זהו אך ורק מכח ירושלים אין אף אחד שיודע ומשיג את כוחה של ירושלים כל מה שמתנהל בעולם וכל ההחלטות מה היה מה הווה ומה יהיה הכל נמצא בירושלים כן אתם שומעים טוב ירושלים שמעתם ירושלים נכון ירושלים !

  6. Never wars have been in Israeli cities. Why Israeli government allows this nonsense? To make feel good to EU, Biden’s administration? Why “Europe day” is memorized in Israel in the Victory Day? Why Israeli government allows to Christian missionaries catching innocent Israelis and spreading Christianity among them? What happens to people when they come to the power? Their power is shutting down ? So sad.

Back to top button