חדשות הארץמבזקים

האזינו לחיקוי שגרם לבר לב לדבר לראשונה על האירוע שהוביל לחרם

השר לבטחון פנים לשעבר, עמר בר לב, עלה לכותרות לאחרונה לאחר שעורר את זעמו של הציבור החרדי בכך שהשתת, בהפגנה בבני ברק ליד ביתו של הרב אדלשטיין, במסגרת גל המחאות. בתגובה, פתח הציבור החרדי בחרם על מאפיות אנג'ל ומוצריה, מאחר ובר לב הוא יו"ר הדירקטוריון בחברה.

החרם, שהחל לפני כשבוע וחצי, מסרב לשקוט וכל יום מפרסמים צייצנים וגולשים רבים עוד ועוד תמונות של מוצרי אנג'ל מסודרים במדפים מלאים, כאשר איש אינו קונה אותם. יצוין כי מדובר במספר מקומות בהם הציבור החרדי מהווה את הרוב, אך ללא ספק מדובר בחרם שמשפיע על מכירות החברה.

בר-לב עלה היום (שלישי) לשידור בתוכנית "זמן אוויר" ברדיו קול חי בהנחייתו של מנחם טוקר ובמהלך הריאיון הציג טוקר את השר יריב לוין שנמצא איתו לכאורה באולפן. מדובר בחקיין אך בר-לב האמין שאכן מדובר בשר לוין עצמו ולא חשד בכלום. במהלך השיחה, התייחס בר לב גם לחרם ואמר כי מדובר בחרם שנולד מ"בעלי אינטרסים" ולא במחאה אותנטית. זאת מכיוון שלטענתו, לא הוא או אחד מהמפגינים שהיו לצדו קראו בגנותו של הרב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בר-לב דחה את הטענות נגדו והתנגד בתוקף להתנצל. "אין לי על מה להתנצל, לא עשיתי שום דבר רע לאף אחד. אלה שעשו את החרם שהחל בגלל פייק ניוז, הם צריכים להתנצל", אמר.

האזינו לשיחה ברדיו קול חי של בר-לב עם השדרן מנחם טוקר והחקיין של השר לוין

קרדיט: רדיו קול חי
ארכיון. צילום: אתר הכנסת

Back to top button