מבזקיםפוליטי / מדיני

דרמה פוליטית: יו"ר מפלגת חד"ש-תע"ל בהכרזה דרמטית

יושב ראש מפלגת חד"ש-תע"ל, חבר הכנסת איימן עודה, הכריז היום (שלישי) במפתיע, כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים ולא יתמודד בבחירות הקרובות. עודה ימשיך בתפקידו עד סוף הקדנציה. עודה יפרוש מתפקידו לאחר כשמונה שנים מאז החל את דרכו הפוליטית באופן רשמי.

מפלגת חד״ש בתגובה להודעת פרישתו של איימן עודה, בסוף מושב הכנסת: "חד"ש מכבדת את ההחלטה של ח״כ עודה ומדגישה כי הוא ימשיך לכהן בכנסת עד סוף הקדנציה הנוכחית. לקראת מערכת הבחירות הבאה חד״ש תבחר רשימה חדשה. חד״ש מביעה הערכה עמוקה לאיימן ולמחויבות שלו בכל תפקידיו: כחבר מועצת העיר חיפה, כמזכיר חד"ש וכיו"ר הרשימה בכנסת."

חברת הכנסת מירב כהן ממפלגת יש עתיד כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "איימן ואני חלוקים על המון נושאים, אבל דבר אחד אי אפשר לקחת ממנו- את חוש ההומור שלו.
הוא חתום מבחינתי על הנאום הכי מצחיק ששמעתי בכנסת… הודעת מערכת, לכל חסרי חוש ההומור: אין לראות בהודעה זו כהסכמה או תמיכה בעמדותיו של עודה, בנאום המדובר או בכל סיטואציה אחרת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חבר הכנסת לשעבר ממפלגת מרצ, מוסי רז כתב: "התאכזבתי לשמוע על פרישתו של חברי ושותפי איימן עודה. נחוצים קולות כמו של איימן בפוליטיקה, הוא יחסר מאוד."

איימן עודה - ועדת המדע והטכנולוגיה
ארכיון. צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת

Back to top button