מבזקיםפוליטי / מדיני

"אפס אחריות, אפס מנהיגות": ליברמן תוקף את נתניהו וסמוטריץ'

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, כתב לפני זמן קצר (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו ביקורת חריפה על התקציב אותו מציגה הקואליציה וכיוון את 'האש' לעברם של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ושר האוצר בצלאל סמוטריץ'.

בפתח דבריו כתב ליברמן: ״בשתי מילים ניתן להגדיר את ממשלת נתניהו השישית, ״אחריי המבול״. הכלכלנית הראשית במשרד האוצר פרסמה היום דו״ח שמזהיר מפני ההשלכות הקשות לכלכלה הישראלית בעקבות פיזור מיליארדים לכספים קואליציוניים שמגדילים את הפערים בחברה הישראלית ומעודדים אי יציאה לשוק העבודה."

עוד כתב ליברמן: "בדו״ח היא התייחסה לכך שהצמיחה בישראל צפויה לרדת מ-3.1% שנחזו תחילה ל-2.7% בלבד ב-2023, כמו גם שהכנסות המדינה ייפלו ב-5.3 מיליארד שקלים מהצפוי, האינפלציה תחרוג מהיעד השנתי ואי-הוודאות שמייצרת המהפכה המשפטית עלולה להחריף את המצב הנוכחי. בניתוק מוחלט מהמציאות, הערב מתקיים דיון אצל רוה״מ בנושא המשך בזיזת הקופה הציבורית. כמובן שבישיבה משתתפים נציגי הסיעות החרדיות בכנסת, ורוה״מ שנסחט על ידם. מי שלא משתתף בישיבה הם גורמי המקצוע במשרד האוצר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, כתב: "במקום להקשיב לכלל גורמי המקצוע שעושים את תפקידם ומרימים דגל אדום ומזהירים מפני קריסת הכלכלה הישראלית. ובמקום לדאוג לשמור על רזרבות בתקציב – שיאפשרו התמודדות עם ירידה נוספת בתחזית הצמיחה וההכנסות. נתניהו עושה הכל בשביל לשמור על הכיסא שלו וממשיך לחלק את כספי המסים שלכם, של אלו שמשרתים בצה״ל, עושים מילואים, עובדים ומשלמים מסים לאותם משתמטים שפשוט לא חשים תחושת שובע. נתניהו וסמוטריץ' מפקירים את אזרחי ישראל והכלכלה הישראלית. אפס אחריות, אפס מנהיגות."

ארכיון. צילום: קובי גדעון, לע"מ

Back to top button