מבזקיםפוליטי / מדיני

השר לבטחון לאומי במתקפה חריפה: "דובר צה"ל בשירות עיתון הארץ"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב לפני זמן קצר (רביעי) לפרסום הבוקר ב"הארץ", לפיו הוחלט להשעות מתפקיד את דוברו לשעבר, איתמר ססובר, המשרת כיום כחייל בדובר צה"ל. לדברי בן גביר, הסיבה היא אך ורק משום שפגש את דוברו הנוכחי של השר בן גביר במשכן הכנסת.

לדברי השר בן גביר: "הפרסום לפיו הוחלט להשעות את הדובר שלי לשעבר איתמר ססובר מתפקידו בדובר צה"ל כשכל "חטאו" הוא שנפגש עם חבר אישי שלו, שהוא גם הדובר שלי, פגישה על רקע אישי לחלוטין – כפי שהם עושים מספר פעמים מדי שבוע ובמקרה לחלוטין הפעם עשו זאת בכנסת, הוא מטריד מאוד, ומעלה ריח חריף של התנכלות פוליטית. ססובר לא עבר על שום פקודה צה"לית ומן הראוי יהיה שבצה"ל יפעלו על פי הפקודות והחוק ולא על פי לחץ זר ופסול".

"מדהים שבצה"ל אישרו לחיילים להשתתף בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית, הפגנות פוליטיות לחלוטין, ומנגד פגישה של חייל עם חברים במשכן הכנסת הפכה לחטא כה חמור", ציין השר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בן גביר מוסיף כי "זו החלטה חמורה מאוד של דובר צה"ל, שעובד בשירות עיתון הארץ. אני קורא לדובר צה"ל דניאל הגרי להחזיר את ססובר לתפקידו לאלתר. במידה ודובר צה"ל יחליט להענישו בניגוד לפקודות, ובניגוד לשכל הישר – נשקול את צעדינו בנושא".

איתמר בן גביר - יריב לוין
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ'

Back to top button