מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: ביצע עבירות בסך כ-40 מיליון ש"ח, ניסה להתחמק מחקירה – ונעצר בצפון

תושב הצפון, החשוד בהפצת חשבוניות פיקטיביות בסכום כולל של כ-40 מיליון ₪, נעצר אתמול על ידי עובדי משרד מע"מ תל אביב מרכז, המנהל את החקירה בעניינו, בסיוע שוטרים ממשטרת טבריה. החשוד נעצר לאחר שבמשך תקופה של כמה חודשים התחמק מהתייצבות לחקירה במשרד מע"מ תל-אביב מרכז שבו מתנהל התיק של החברה שבבעלותו.

מחלקת הביקורת במשרד מע"מ תל אביב מרכז מנהלת מזה כמה חודשים חקירה בעניינו של העצור, בחשד שהפיץ ללקוחות שונים חשבוניות מבלי שביצע או התכוון לבצע את העסקאות המפורטות בהן, וכל זאת על מנת לאפשר לאותם לקוחות לקזז את המס הגלום בחשבוניות. מהחקירה עד כה עולה כי המס הגלום בחשבוניות שהפיץ לכאורה החשוד, מסתכם בכ-6.7 מיליון ₪. לאחר שבאוקטובר האחרון נעצר ושוחרר בתנאים מגבילים, כולל התחייבות להתייצב לחקירות כאשר יזומן, התחמק החשוד מלהתייצב לחקירות במשך כמה חודשים ובעקבות זאת הוצא נגדו צו מעצר נוסף.

מאחר שהחשוד גר בצפון, פנה משרד מע"מ תל אביב מרכז לתחנות משטרה באזור מגוריו על מנת לאתרו. אתמול, ערבו לו שוטרי תחנת טבריה ועובדי משרד מע"מ תל אביב מרכז בתחנת דלק הסמוכה למקום מגוריו, בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל מרכז המודיעין של תחנת משטרת כפר כנא, לפיו החשוד נוהג להעביר את שעות היום בהימורים בפיצוציה שנמצאת במתחם תחנת הדלק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשוד הובא אתמול בפני שופט בית משפט השלום בבת ים אשר הורה על הארכת מעצרו, עד ליום רביעי.

עצור - אזיקים - מעצר - מרמה - עבירות מס
אילוסטרציה. Handcuffs photo created by wirestock – www.freepik.com

Back to top button