בריאותמבזקים

הבינה המלאכותית נגד הסיגריות האלקטרוניות

האגודה למלחמה בסרטן עורכת תחרות יצירות בבינה מלאכותית בנושא סכנות הסיגריה האלקטרונית. התחרות נערכת לקראת היום הבינלאומי ללא עישון ונקראת Don't Vape, Create. במסגרת התחרות מזמינה האגודה את ציבור היוצרים בבינה מלאכותית לשלוח יצירות אומנותיות שנוצרו במחוללי תמונות אשר יבטאו את הסכנות שבעישון סיגריות אלקטרוניות.

התחרות פתוחה לחובבים, מקצוענים והציבור הרחב ללא תנאים מוקדמים והזוכים יהיו חלק מהקמפיינים הבאים ברשתות החברתיות. ניתן לשלוח עד 3 תמונות כתגובה לפוסטים של התחרות בעמוד הפייסבוק או האינסטגרם וגם כהודעה. כל הפרטים על התחרות בקישור הבא.

יודגש כי לצד התחרות, מפעילה האגודה למלחמה בסרטן מערך הסברה של מדריכים בבתי הספר ברחבי הארץ בשיתוף משרד החינוך בנושא נזקי הסיגריות האלקטרוניות. לקראת היום הבינלאומי ללא עישון שיצוין ב – 31 במאי, תיגברה האגודה את ההרצאות שנערכות ללא תשלום, הודות לתרומות הציבור. להזמנת הדרכה ללא תשלום לבית הספר בנושא נזקי סיגריות אלקטרוניות, יש להיכנס לקישור הבא.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יצוין כי במקביל מסייעת האגודה למלחמה בסרטן למשרד הבריאות, ביחד עם ארגונים נוספים להוביל תוכנית לאומית למאבק בתופעת הסיגריות האלקטרוניות.

תמונות השראה לתחרות, שנוצרו באמצעות הבינה המלאכותית של מידג'רני על ידי נאוה עינבר עבור האגודה למלחמה בסרטן

Back to top button