אינטרנטמבזקים

האקרים "אנונימוס סודן" לקחו אחריות על תקיפת הסייבר של אתר חדשות מבזק לייב

ארגון הפצחנים (האקרים) "אנונימוס סודן" לקח אחריות על תקיפת הסייבר שאירעה אמש (שלישי) על שרתי אתר החדשות מבזק לייב. הארגון הודיע באותה שעה על אתרים נוספים שתקף ובהם: אתר אנשים ומחשבים, אתר החדשות אייס והאתר של רשות החדשנות.

הודעת ארגון הפצחנים (האקרים) "אנונימוס סודן"
הודעת ארגון הפצחנים (האקרים) "אנונימוס סודן"

יש לציין כי מרגע התקיפה, צוות המתכנים של שרתי האחסון "ואנגוס" פעל במרץ והשיב את האתר לפעילות בתוך זמן קצר. אל דאגה, חזרנו חזקים יותר!

נציין כי התקפת מניעת שירות מבוזרת (DDoS) היא סוג של מתקפת סייבר שמטרתה לשבש את התפקוד התקין של אתר אינטרנט או שירות מקוון על ידי הצפתו בתנועה ממספר מקורות. המתקפה מופעלת על ידי קבוצת מחשבים או מכשירים שמופעלים על ידי התוקף, המכונה בוטנט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך מתקפת DDoS, ה-botnet שולח מספר רב של בקשות לאתר או שירות היעד, מציף את השרתים שלו והופך אותו ללא זמין למשתמשים לגיטימיים. מטרת התוקף היא למנוע ממשתמשים לגשת לאתר או לשירות, גרימת הפסדים כספיים, נזק למוניטין והשלכות שליליות אחרות.

התקפות DDoS יכולות להיות קשות למניעה, מכיוון שהן מערבות מספר רב של מקורות וניתן לשגר אותן מכל מקום בעולם. כדי להגן מפני התקפות DDoS, אתרי אינטרנט ושירותים מקוונים יכולים להשתמש בטכניקות שונות, כגון איזון עומסים, סינון תעבורה ורשתות להעברת תוכן. הם יכולים גם לעבוד עם ספקי שירותי אינטרנט (ISP) וספקי אבטחה כדי לזהות ולצמצם התקפות בזמן אמת.

התקפות DDoS מהוות איום רציני על עסקים וארגונים מקוונים, ועלולות לגרום לנזק משמעותי אם לא יטופלו כראוי. לארגונים חשוב שתהיה אסטרטגיית אבטחה מקיפה הכוללת הגנת DDoS, כמו גם אמצעים אחרים כגון חומות אש, מערכות זיהוי פריצות והדרכה למודעות אבטחה לעובדים.

פרטי האירוע הועברו למערך הסייבר הלאומי.

Back to top button