בידורמבזקים

הכתב דיווח מההפגנה בבני ברק ונזקק לליווי שוטרים: "האלימות נמשכה כשעתיים וחצי"

כתב ערוץ 14, עתי שלו, סיקר אמש (רביעי) את ההפנה בבני ברק נגד החרדים, שהחלה בצעדה גדולה, עם שלטים, זמבורות, רמקולים וכמובן, דגלי ישראל. במהלך הסיקור, השידור הועבר לעתי שלו לטובת דיווח, וכאשר נדלקה המצלמה עשרות האנשים שהיו מסביבו מנעו ממנו לשדר ואף חסמו את המצלמה עם דגלים באופן בוטה שלבסוף גרם להחזרת השידור לאולפן . בערוץ 14 הגיבו בזעם ומסרו כי הם מתכוונים לתבוע באופן אישי את את מי שמנע ממנו לשדר.

הכתב עתי שלו, שמנוסה במקרים מהסוג הזה, במיוחד לאור מספר ההפגנות שסיקר במהלך גל המחאות עם הקמת ממשלת נתניהו, כתב בחשבון הטוויטר שלו "עד מתי?" וצירף תיעוד של האירוע.

מטעם ערוץ עכשיו 14 נמסר: "הנהלת ערוץ עכשיו 14 מגנה בחריפות את האלימות של מפגיני השמאל שתקפו והיכו את כתב הערוץ עתי שלו ואת הצלם אמיל מושאילוב, במהלך סיקור הפגנה הערב בבני ברק. הצוות שלנו הותקף על ידי עשרות בריונים מופרעים במקלות, נזרקו לעברם חפצים ונעשה שימוש במגפונים לתוך האוזניים שלהם. האנרכיסטים אף כיתרו את הכתב ואת הצלם ולא אפשרו להם להעביר את הדיווחים מהאירוע. האלימות כלפי הצוות שלנו נמשכה כשעתיים וחצי ורק בחסות כוח משטרה הם חולצו מידי מהבריונים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד מסר מהערוץ: "לצערנו מראשית המחאה נגד הרפורמה, העיתונאים של ערוץ עכשיו 14 סופגים אלימות ותקיפות בכל פעם שהם מגיעים לסקר אותה. בשעות הקרובות תוגש תלונה במשטרה. אנו דורשים ממפכ״ל המשטרה ומכל רשויות החוק לפעול לאלתר להעמיד לדין את הבריונים האלימים. הנהלת הערוץ מתכוונת להעמיד כבר ממחר בבוקר צוות משפטי שיגיש תביעות אזרחיות כנגד הפורעים שתקפו את הצוות המסור שלנו. ניסיונות ההשתקה האלימה והעבריינית לא ירתיעו אותנו מלבצע את עבודתנו החשובה למען עם ישראל."

סגנית שר האוצר, ח"כ מיכל וולדיגר מסרה בתגובה: "‏מגנה בתוקף את התנהגות המפגינים הערב בבני ברק נגד הציבור החרדי וערוץ 14. אלה המדברים גבוהה גבוהה יורדים לתחתיות נמוכות. מחאה שכולה בושה וחרפה."

כתב חדשות 12, ירון אברהם, הגיב על האירוע: "התקיפה של עתי שלו כתב ערוץ 14 היא בדיוק הרגע שבו צריך להניח הכל בצד ולהתקומם על ההתנהגות האלימה והמגעילה שהוא זכה לה רק כי השמיע קול שלא מוצא חן בעיני באי המחאה שם. אין חסינות למחנה אחד על פני מחנה אחר. אם למנהיגי המחאה יש קצת כבוד עצמי הם יגנו את התקיפה הזו – ויפה שעה אחת קודם."

הפגנה - כרכור - דגלי ישראל
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button