בידורטלוויזיהמבזקים

"אירופה זה לא מספיק" – ההישג המרשים של נבחרת הנוער בסרט תיעודי ואינטימי

נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל השיגה ביוני 2022 הישג יוצא דופן בהעפלה לגמר אליפות אירופה בכדורגל עד גיל 19, אחד ההישגים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי.

סרט תיעודי חדש שכותרתו "אירופה לא מספיקה" מלווה את המסע של הנבחרת לאליפות ואת ההעפלה ההיסטורית שלה לגביע העולם לנוער.

הסרט התיעודי והאינטימי עוקב אחר שחקני הקבוצה, בגילאי 18-19, כשהם מגיעים מאזורים שונים ברחבי ישראל בהם בתל אביב, מושב עין הבשור בגבול עזה, בית צפאפא במזרח ירושלים וגם מקבוצת נוער הולנדית, שהגיעו להתחרות מול כמה מהקבוצות הטובות באירופה. יחד עם מאמנה, החלוץ לשעבר אופיר חיים, הקבוצה ניצחה קבוצות צמרת כמו סרביה, אוסטריה וצרפת כדי להעפיל לאליפות אירופה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאורך כל הטורניר תועדו השחקנים והמאמן על הספסל ברגעי דרמה, בחדרי ההלבשה לפני ובמהלך משחקים ובשיחות עם בני משפחה וראשי מדינות שנסחפו באופוריית הניצחונות. הסרט חושף גם את מערכת היחסים בין המאמן אופיר חיים לבנו אור, אוטיסט בן 21, שנתן כוח והשראה לשחקני הקבוצה ותרם להצלחתם.

הסרט התיעודי שיצר איתן דותן (ההתאחדות לכדורגל), בבימויו של אבידע ליבני ובהפקת שנהר הפקות, מלווה גם את המסע של הקבוצה למונדיאטו, אליפות העולם בכדורגל מתחת לגיל 20, שתיערך בין ה-20 במאי ל-11 ביוני 2023. ההישג ההיסטורי של הקבוצה נתן השראה לרבים ומהווה עדות לכוח ההתמדה, עבודת הצוות והמסירות.

"אירופה זה לא מספיק" ישודר הערב (18 במאי) בשעה 21:45 ב-כאן 11, כאן דיגיטל וכאן BOX. האוהדים יכולים גם לתפוס את כל המשחקים של נבחרת ישראל במהלך המונדיאלטו שיפתח כאמור ב- 20.5 וכל משחקי נבחרת ישראל ישודרו ב- כאן 11 כאן דיגיטל וכאן רשת ב'.

הצצה: כוכב הנבחרת השחקן אוסקר גלוך ברגע כנה ואישי מספר על הילדות והדחיפה שקיבל מאביו.

צילום: מתוך ""אירופה זה לא מספיק", באדיבות כאן 11

Back to top button