חדשות הארץמבזקים

הטרגדיה בבאר שבע: בעל העסק מצא את מותו במקום שכל כך אהב

כוחות הצלה ורפואה גדולים הוזעקו אתמול (חמישי) לרחוב קק'ל בבאר שבע, לאחר שעלה חשד לדליפת גז באחד מבתי העסק במקום, פיצרייה מוכרת ואהובה על התושבים, 'פיצה מחמצת'.

צילום: דוברות המשטרה

עם הגעת הכוחות, הם זיהו עשרה נפגעים, כאשר אחד מהם במצב אנוש והחלו לבצע בו פעולות החייאה ופינו אותו תוך המשך פעולות ההחייאה, אך מותו נקבע בבית החולים.

צילום: דוברות המשטרה

תחילה חשבו כי מדובר בדליפת גז, מה שהיה מוזר מההתחלה, מאחר ולגז יש ריח שאמור להזהיר את האנשים ממנו. לאחר בדיקה, התברר כי מדובר בדליפת פחמן, חומר שלו אין ריח, מה שגרם לכך שאיש לא הרגיש בו, עד שכבר היה מאוחר מדי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
דליפת גז - באר שבע - כבאות והצלה
זירת האירוע. צילום: מתנאל בושרי, דוברות כב"ה דרום
דליפת גז - באר שבע - כבאות והצלה
זירת האירוע. צילום: מתנאל בושרי, דוברות כב"ה דרום

למרבה הטרגדיה, התברר כי ההרוג באסון הוא לא אחר מבעל הפיצרייה, חיים אטיאס ז"ל, שהיה אהוב על שכניו ולקוחותיו, ובכלל בעיר באר שבע. אטיאס ז"ל, שעלה ארצה ממרוקו והתיישב עם משפחתו בבאר שבע, הותיר אחריו שלושה ילדים.

לאחר פינוי הפצועים הראשוני סיפר פאראמדיק מד"א אינסוא: "הגענו למקום עם כוחות גדולים של אמבולנסים וראינו זירה מורכבת עם נפגעים ששאפו את הגז ששכבו וחלק שהתהלכו במקום, עשינו מיון ראשוני לנפגעים והתחלנו להעניק להם טיפול רפואי, אחד היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, הרחקנו אותו מהמקום וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות גם תוך פינוי, עד לחדר הטראומה בבית החולים, גבר כבן 30 היה בהכרה מלאה ונזקק לסיוע נשימתי פינינו אותו במצב בינוני , 8 נוספים ששאפו גז פונו במצב קל". כאמור, זמן קצר לאחר הפינוי, נקבע מותו של חיים אטיאס ז"ל.

: מתנאל בושרי דוברות כב"ה דרום

מבית החולים סורוקה מסרו אתמול לאחר האירוע: "מאירוע דליפת הגז בבאר שבע פונו לחדר הטראומה במלר״ד סורוקה בסה״כ 10 נפגעים. אחד מהם, בשנות הששים לחייו, פונה במצב אנוש תוך כדי החייאה ולצערנו נפטר זמן קצר לאחר הגעתו. שאר הנפגעים, סובלים משאיפת גז במצב קל עד בינוני הועברו להמשך טיפול במיון."

צילום : דוברות סורוקה

Back to top button