בידורמבזקים

בתו של…משיבה: "הייתי צריכה להוכיח הרבה מעבר לנדרש, הרווחתי את זה ביושר"

השבוע מונתה באופן רשמי יער שבתאי, בתו של מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי, לדוברת מרחב כנרת שבמשטרת המחוז הצפוני. בשל מינויה עלו ברשתות החברתיות טענות שונות כי מונתה לתפקיד ב"פרוטקציה" והיא לא נשארה חייבת והגיבה לביקורת נגדה.

יער שבתאי, דובר מרחב כנרת במרחב הצפוני במשטרה
צילום: מתוך הפייסבוק של יער שבתאי

"היי, אני יער, ונכון, אני הבת של המפכ"ל. אמנם בזה לא בחרתי אבל כן בחרתי להיות שוטרת ולעשות את זה בצורה הכי טובה שאני יכולה." כתבה יער בעמוד האינסטגרם שלה וסיפרה, "אני משרתת בארגון כבר יותר משש וחצי שנים שכללו לילות, שבתות, חגים והרבה עשיה מכל הלב והנשמה. לפני יותר משנה התחלתי תהליך יציאה לקצונה, עברתי ועדות וראיונות ורעדו לי הברכיים לא פחות מאף אחד אחר, אפילו קצר יותר. יותר נכון – הרבה יותר."

יער משתפת על התקופה שעברה במהלך הדרך, "לפני ובמהלך הקורס התהפכה לי הבטן לפני מבחנים, פרזנטציות ושיחות אישיות, ואם כבר מדברים על זה – הייתי צריכה להוכיח הרבה מעבר לנדרש בכל רגע נתון ומסתבר שהצלחתי. צר לי לאכזב את אותם אנשים טובים שככל הנראה לא עשו שיעורי בית לפני שקבעו כיצד דברים התנהלו, אבל אני יודעת מי אני ומה עשיתי, אף אחד לא עבר במקומי את המבחנים ואף אחד לא יכל לבצע את תכני הקורס עבורי, זה שלי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יער שבתאי, דובר מרחב כנרת במרחב הצפוני במשטרה
צילום: מתוך הפייסבוק של יער שבתאי

יער התייחסה לזה שאביה עומד בראש הארגון ואמרה: "זה שאבא שלי עומד בראש הארגון לא אומר שאני צריכה לבטל את עצמי, להוכיח פחות או לא לשאוף למצויינות. אז נכון שהצטיינתי בקורס הקצינים, ולא טעיתם אני גם הבת של המפכ"ל, חד משמעית גאה בזה. הולכת לישון בשקט ויודעת בלב שלם שהרווחתי את זה ביושר ובעבודה מרובה. תהיו טובים, הרבה יותר נחמד."

יער שבתאי, בת ה-27 התגייסה כסיירת למשטרה לפני למעלה משש וחצי שנים. היא סיימה בהצטיינות קורס קצינים לפני כשנתיים ושירתה בתפקידה האחרון בתחנת משטרת חדרה. היא מונתה לתפקיד הדוברת לאחר שהתפקיד עבר מספר קצינים בחודשים האחרונים.

יער שבתאי, דובר מרחב כנרת במרחב הצפוני במשטרה
צילום: מתוך הפייסבוק של יער שבתאי

Back to top button