טיוליםמבזקים

רוכב אופניים התמוטט במהלך טיול בגליל המערבי, רופא יחידת 669 קבע את מותו

רוכב אופניים התמוטט במהלך טיול ב'סינגל מצובה' שבאזור שלומי שבגליל המערבי. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה ממושכות.

מתנדבי יחידת החילוץ "גליל-כרמל" שקיבלו את הדיווח ממוקד מד"א חברו אל הכוחות בשטח ולמקום אף הוזעק מסוק של חיל-האוויר ולוחמי 669.

לאחר החייאה שלא צלחה, נאלץ רופא יחידת 669 לקבוע את מותו של רוכב האופניים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתן מחלץ מיחידת החילוץ גליל-כרמל סיפר: "קיבלנו קריאה לאירוע רפואי דחוף בסנגל מצובה. הגעתי יחד עם ארז הדר סגן מפקד היחידה למקום בו היה הפצוע. במקום היה צוות של מד"א שהתחיל פעולת החייאה, הצטרפנו אליהם. לאחר זמן מה הגיע מסוק של חיל-האוויר וצוות רפואי של יחידת החילוץ 669 חברה אלינו. לאחר בדיקות של רופא 669 הוא קבע מוות בשטח".

אבישי לאמפרט חובש בכיר ביחידת החילוץ "גליל-כרמל" סיפר אף הוא על שאירע: "בשעה 08:40 קיבלנו קריאה על החייאה באזור מצובה. יצאתי במהירות כשעדיין לא ידענו לאן להגיע, תוך כדי נסיעה קיבלנו מיקום להגעה. כשהגעתנו דקות ספורות אחרי צוות מד"א, סייענו להם בהחייאה במשך דקות ארוכות שכללה עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. בהמשך הגיע מסוק עם צוות 669 ורופא שלאחר בדיקה בשטח נאלץ לקבוע את מותו. נשאנו את הנפטר באלונקה עד העמס למסוק שלקח אותו לבית החולים בנהריה".

חילוץ - גליל כרמל
צילום: דוברת יחידת החילוץ "גליל-כרמל"
חילוץ - גליל כרמל
צילום: דוברת יחידת החילוץ "גליל-כרמל"
צילום: דוברת יחידת החילוץ "גליל-כרמל"

Back to top button