סרטונים

Prime Minister Benjamin Netanyahu Meets with Cypriot President Nikos Christodoulides

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם נשיא קפריסין ניקוס כריסטודולידיס, בלשכת רה"מ בירושלים. תחילה נפגשו השניים בארבע עיניים, בהמשך התקיימה פגישה מורחבת.

Prime Minister Benjamin Netanyahu, today (Thursday, 11 May 2023), at the Prime Minister's Office in Jerusalem, met Cypriot President Nikos Christodoulides. They first met privately and later held an expanded meeting.

וידאו: עומר מירון, לע"מ
סאונד: בן פרץ, לע"מ

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=FBC3e00XWjs?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

25 תגובות

  1. כל הכבוד לבנימין נתניהו!
    מאז המפץ הגדול אנחנו מתפתחים, אבל היום יש איזו הרגשה של סיום. מבוי סתום. למה כך קורה, למה עכשיו, האם משהו יוכל לשנות את המצב?

    נתחיל בהתחלה. ממש בהתחלה. הכוח הפנימי שעומד מאחורי כל התפתחות ביקום, הוא כוח הרצון. הרצון להתקיים, לחיות, לגדול. ואם בדרגות דומם, צומח וחי רואים סדר ברור, אז אצל האדם הכול פרוץ.

    הבה נשווה בין מה שקורה אצלנו לבין עולם החי. בעלי חיים מקיימים את החוקים הפנימיים שטבועים בהם באופן אינסטינקטיבי. מתי להתרבות, איפה להתקיים, מי אוכל את מי, וכן הלאה. הכול מחובר במנגנון סגור, אינטגרלי, אחד.

    הרצון הנוסף שמתפתח באדם ביחס לחי, מקבל עם הזמן צורה הרסנית למדי. הוא לא מנוהל אינסטינקטיבית על ידי הטבע, וככל שהוא גדל הוא מזיק יותר לסביבה, לחברה, לזולת, ובסופו של דבר גם לעצמו.

    עגל שנולד, יודע מהר מאוד כל שהוא צריך לחייו, ואילו לתינוק של אדם לוקח עשרים או שלושים שנה עד שיהיה מסוגל להסתדר בעולם. בנוסף, החברה הסובבת משפיעה מאוד על התפתחות האדם, קובעת מה תהיה צורתה. ומפני שהסביבה שלנו אגואיסטית, כל אחד חושב על טובתו בלבד, הצלחה של מישהו בדרך כלל באה על חשבון הזולת.

    נתבונן למשל בהתפתחות המדע. לו יצויר שהאדם היה חוקר את הטבע כדי להבין את חוקיו ולהתנהל בהתאם להם בכל מעשיו, הרי שאז כל הפיתוחים והטכנולוגיה היו לטובת האנושות והסביבה. אבל מפני שהמדע הוא כלי שרת בידי הרצון האגואיסטי של האדם לשליטה באחרים, אז כל פיתוח טכנולוגי מקבל בסופו של דבר צורה מזיקה. ראו כמה משקיעים בתעשיית הנשק, לוחמת סייבר או אבטחת מידע, לדוגמה.

    עוד מאפיין של רצון האדם זה שהוא גדל וגדל, לעולם לא יודע שובעה. חיה שמקבלת את מה שהיא צריכה נעשית רגועה, אבל האדם אף פעם לא נרגע. רצה משהו, השיג, עכשיו חסר לו כפליים. בלי להרגיש חוסר, הוא לא מרגיש חי. אז הוא מגרה את עצמו כל הזמן, ממציא לעצמו עוד עסקים והרפתקאות, רואה מה שיש לאחרים, חושב איך להשיג יותר ולצאת גדול. קנאה, תאווה, כבוד. כל הפסד בתחרות גורם לצער עמוק.

    מכאן מתפתחת שנאה לזולת, בין אם בהכרה ובין אם לא, ושאיפה להיבנות על חורבנו. יצר לב האדם רע מנעוריו, נאמר על כך במקורות. ואם ילדים קטנים לא מתחשבים באף אחד ועושים מה שבא להם ישירות, אז מבוגרים מונעים על ידי אותו הדחף בדיוק רק לומדים לכסות אותו בעטיפות מתוחכמות.

    כך התפתחנו בצורה אגואיסטית לאורך הדורות, אבל היום אנחנו מגיעים למצב מיוחד מאוד.

    פתאום אנחנו מגלים שהעולם שלנו נעשה מקושר יותר ויותר, עם תלות הדדית ברמה שהולכת וגדלה. וכשכולם באותה סירה, בין אם אתה עושה טוב ובין אם אתה עושה רע, הכול חוזר אליך בחזרה.

    החיים מחייבים אותנו לשנות פרדיגמה, לשנות יחס, הסתכלות על העולם, על החיים, על המציאות, על עצמך. אבל, בו בזמן מתרחש גם תהליך מנוגד.

    האגו של האדם גדל בתאוצה, ואנשים לא מסוגלים לסבול לידם אף אחד. בזוגיות, במשפחה, בעבודה, כמו גם במדינה ובאנושות כחברה.

    משנה לשנה האדם מרגיש מרוחק יותר ויותר, לא מחובר לאף אחד, גם מעצמו מנוכר וקצת בסלידה. זהו השורש לריקנות, לבדידות, לדיכאונות, ובעצם לכל כאב ומחלה, לכל משבר ובעיה.

    מה יהיה איתנו הלאה? שאלה גדולה.

  2. ISRAEL IS TIME TO RECOGNIZE JESUSCHRIST OF NAZARETH LIKE YOUR SAVIOR AND YOUR GOD NOW.
    JOHN 3:16👈
    APOCALYPSE CHAPTER (( 1 ))⏳👈
    2 CHRONICLES CHAPTER 7 VERSE 14.
    ✊🇮🇱✊⏳👈

  3. PRAISE, TO OUR HONORABLE P.M.
    BENJAMIN NETANYAHU הי"ו,
    BRILLIANT COMMUNICATOR, HE MASTERS THE ENGLISH LANGUAGE, WITH GREAT PRONUNCIATION, FANTASTIC ACCENT. WHAT A MAGNIFICENT SPEAKER, HE'S!!! SECOND TO NONE!!! THE MOST STRIKING, AND CHARMING JEWISH LEADER AND STATEMAN, IN THE HISTORY OF "AM YISRAEL"!!!
    MAY GOD BLESS YOU, AND AM YISROEL, AMEN!!!
    WITH MY UTMOSTE RESPECT, AND ADMIRATION TO ONE OF A KIND JEWISH LEADER!!! sara💙🇮🇱🤍✡️🕎
    "עם ישרואל חי וקיים", אמן!!!

  4. God bless Israel and god bless all friends of estate of Israel and the great PM Benjamin nataniyaho god bless you and protect you sir and long long long long long long life Israel shalom 💙 💙 💙 💙 💙 💙

  5. Bibi, as a leader of the best nation, you can do great things for your nation. Better than rockets and any nuclear armament, there is Yeshua in Heaven waiting on a leader to ask Him for help. No enemies can oppose Yeshua. He already Passed Over twice: one in Egypt against Pharaoh to free your people, and another when He was thrown out of Jerusalem and killed. He passed over Death forever and is completely alive in Heaven, waiting patiently for His people to stop being stubborn and ask for His help. He is Truth. Ask Him. You will be amazed when Heaven openly defend Israel.

  6. بسم الله الرحمن الرحيم
    مهم جدا very important
    اوقفوا الحرب الحرب دمار للجميع
    Stop the war The war is very bad for the all

  7. بنيامين لقد صرف هشام الحمدي 10 مليون سنتيم على الفيرمة كي تسقط سافلة علوية الحائط ثم تصرف نعيمة الحمدي راتبها على الحموشي و أين هو إسم الله الأعظم

  8. إله الخضر الأزرق سفيان الحمدي هي ميري ريغيف
    إله سفيان الحمدي هي ميا خليفة
    إله سفيان الحمدي الهندوسي هي شيماء قاسم و هي ملكة جمال العراق

Back to top button