מבזקיםפוליטי / מדיני

הליכוד: "בנט סירב לעבור לירושלים כראש ממשלה". בנט הגיב: "פייק אחד גדול"

התנועה לחופש המידע פרסמה הבוקר (ראשון) נתונים בדבר ההוצאות הכספיות במעון ראש הממשלה וקבעה כי ההוצאות בתקופת נתניהו היו גבוהות יותר מההוצאות בתקופת ממשלת בנט-לפיד.

מהליכוד נמסר בתגובה לפרסום של התנועה חופש המידע: "התנועה לחופש המידע שוב מעוותת את המציאות בכך שהיא מתעלמת מ-50 מיליון השקלים שהמדינה הוציאה על שיפוץ ביתו הפרטי של בנט, רק בגלל סירובו לעבור לירושלים ,כפי שמחייב בחוק יסוד הממשלה, והתעקשותו להפוך את ביתו הפרטי ברעננה למעון רישמי – סכום שאותו ראש הממשלה נתניהו לא הוציא ב-16 שנות כהונתו גם יחד. שלא כמו בתקופת בנט, בתקופת נתניהו בבלפור המעון פעל כמעון רשמי באופן מלא שאירוח מנהיגי עולם, מדינאים ואישי ציבור ישראליים."

מהתנועה לאיכות השלטון נמסר: "תזכורת לליכוד: התנועה לאיכות השלטון הייתה זו שעתרה נגד הוצאות השיפוץ המוגזמות לביתו של נפתלי בנט על חשבון קופת המדינה. אצלנו אין איפה ואיפה. איכות שלטון, יושרה וניקיון כפיים צריכים להיות נר לרגליה של כל דמוקרטיה מתוקנת. עמדנו על המשמר עד עתה ונמשיך לעשות זאת גם עכשיו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"עם זאת, למען הסדר הטוב יש לציין כי את הנתונים על הוצאות מעון ראש הממשלה פרסמה היום התנועה לחופש המידע, ולא התנועה לאיכות השלטון. אנו מודים להם על פרסום המידע החיוני, וקוראים לראש הממשלה ללמוד את הנתונים ולחשוב על דרכים לחסוך בהוצאות על חשבון הקופה הציבורית." הוסיפו בתנועה.

נפתלי בנט בתגובה: "לא היה שדרוג בית ב-50 מיליון ש״ח, אלא עבודות ב-70,000₪ בלבד להתאמת הממ״ד להיות חדר עבודה מאובטח עבורי כראש ממשלה. כל השאר – אבטחה בלבד, לאור דרישת השב״כ שלא אכנס למעון בבלפור. כל הרעש, כל השקרים הופרכו – פייק אחד גדול".

נפתלי בנט - בנימין נתניהו
צילום: דוברות הכנסת/ דני שם טוב

Back to top button