מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן השתלח בנתניהו: "מגיע לו לסבול בגיהנום כל יום". בליכוד השיבו בעקיצה

שר האוצר לשעבר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, התראיין הבוקר (ראשון) לתוכנית בהגשתו של ניב רסקין בערוץ 12 ובמהלך דבריו, שחרר אמירה שהפתיעה את כולם בחומרתה, במיוחד לאחר סוף השבוע הסוער שעבר ברשתות החברתיות עם אמירתה של המגישה גלית גוטמן, באותו ערוץ, כי "החרדים מוצצים לנו את הדם". ליברמן דיבר על חלוקת התקציב ואמר כי "לנתניהו מגיע לסבול בגיהנום יום יום".

שר התקשורת, שלמה קרעי הגיב אף הוא בחשבון הטוויטר שלו ופרסם את הקטע בו ליברמן אומר את הדברים. "איווט ליברמן הוא מומחה ידוע לענייני גיהנום… שהרי ״איווט ליברמן״ = 364 = ״השטן״. עפר לפיך מר ליברמן. הקנאה בראש הממשלה נתניהו מעבירה אותך על דעתך. ולגופו של עניין, את שעות התמרוץ והטיפוח ללימודי ליבה למוכש״ר אתה ושאשא ביטלתם בממשלה הקודמת. אנחנו מתקנים. על אפך ועל חמתך."

חברת הכנסת טלי גוטליב הגיבה לדברי ליברמן. "ליברמן הנואש כבר לא מעניין את אף אחד. בייאושו כי רב איחל בשידור באיזו תוכנית בוקר שנתניהו יסבול בגיהנום יום יום. דרך מקורית להגיע לכותרות. ליברמן בטח לא שמע ׳שהמבקש על אחרים נענה תחילה׳. אז אענה לו בשפה בוטה כמו שהוא מכיר. ליברמן, השנאה והקנאה שלך בנתניהו העבירה אותך על דעתך לגמרי." כתה גוטליב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בליכוד השיבו לליברמן בעקיצה ומסרו כי "כל יום שבו המסית הלאומי ליברמן מתייבש באופוזיציה הוא גן עדן."

ליברמן ונתניהו בכנסת
ארכיון. צילום: חיים צח, לע"מ

Back to top button