מבזקיםמשפטי/פלילי

"מטרידים ילדים קטנים ואת הוריהם, רק כי בחרו להגיע בשבת לג'ימבורי?!?"

במהלך השבת האחרונה נרשם אירוע אלימות ביישוב חריש, כאשר שני תושבי חריש חרדים תקפו אישה, על פי החשד, והפרו את הסדר הציבורי בג'ימבורי בעיר על רקע טענות של "חילול שבת".

השניים נעצרו אתמול. הבוקר (ראשון) בית משפט השלום בחדרה האריך את מעצרו של החשוד המרכזי עד למחר ושיחרר את החשוד השני בתנאים מגבילים. החקירה בעניינם נמשכת.

עוד נמסר מהמשטרה: "נציין כי מדובר בסכסוך מתמשך לגבי אורח החיים בשכונה והמשטרה מובילה במשך תקופה ארוכה מהלכים של הידברות, שיח וגישור בין הצדדים במטרה למנוע אירועי אלימות ולשפר את איכות החיים במקום".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חברת הכנסת דבורה ביטון מיש עתיד התייחסה לאירוע וכתבה בטוויטר: "אני מגנה בתוקף את האירוע המחריד בו ציפי ברייר שרעבי תושבת העיר חריש הותקפה באלימות על ידי קיצוניים בשם 'הדת' רק כי בחרה לבלות את השבת עם בנותיה במשחקייה בעיר. 'דרך ארץ קדמה לתורה'! שבוע אחר שבוע מטרידים ילדים קטנים ואת הוריהם, רק כי הם בוחרים להגיע בשבת לג'ימבורי עם הילדים?!? חסידות 'תולדות אהרון' צריכה להתבייש! אתם האחרונים שמייצגים את הדת ואת את תושבי חריש הבוחרים לחיות בעיר המכילה מגזרים שונים הבוחרים לחיות ביחד בכבוד הדדי".

משטרה - חרדי - חרדים
ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

 

Back to top button