חדשות הארץמבזקים

האוצר בבשורה להורים לילדים קטנים לקראת החופש הגדול

שר האוצר, בצאלאל סמטוריץ' יחד עם מנכ"ל משרדו, שלומי הייזלר, ושר החינוך יואב קיש, יחד עם מנכ"ל משרדו אסף צלאל, סיכמו היום (ראשון) כי גם גני הילדים יכללו השנה בתוכנית בית הספר של החופש הגדול.

התוכנית שהחלה לפני מספר שנים וכללה במקור את כיתות א'-ג' בלבד, הורחבה בשלוש השנים האחרונות גם לגני הילדים, וכאמור תתוקצב גם בשנה הנוכחית.

תכנית הלימודים של בית הספר של החופש הגדול כוללת פעילויות העשרה כמו פעילויות סביב ספרים, תיאטרון, מוטוריקה עדינה, אומנות, ריקוד ופעילות גופנית. התשלום עבור פעילות זאת מסובסד חלקית על ידי משרד החינוך ותשלום ההורים משתנה מעיר לעיר ותלוי בשיוך היישוב לאשכול חברתי-כלכלי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל משרד האוצר, שלומי הייזלר, מסר: "אני שמח שנמצא פתרון להפעלת גני הילדים בחופש הגדול, זו בשורה שתקל על ההורים ועל הילדים. אני מודה לכל השותפים בעניין".

מירום שיף, יו"ר הנהגת ההורים הארצית, הוסיף: "אני מודה לשרי האוצר והחינוך ולמנכ"לי משרדיהם, על כך שנענו לבקשתי למצוא תקציב להפעלת גני החופש הגדול. אי הידיעה באשר לעתיד לבוא, הדירה שינה מעיניהם של מאות אלפי הורים שעובדים בתקופה זו ולא מצאו פיתרון לילדים ואני שמח שהעניין בא על פתרונו".

גן ילדים - פעוטון - תינוקות - פעוטות
אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button