מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: ביצע מעשה מגונה בקטין, הבחין באביו – ונמלט

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד ישראל אייזנבאך, תושב העיר כבן 40, בחשד לביצוע מעשים מגונים בקטינים והפר צו פיקוח האוסר עליו ליצור קשר קטינים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ישי זיגמן, הנאשם, עבריין מין בפיקוח ונאסר עליו, בין היתר, ליצור קשר בכל אמצעי, להתחבר או לשהות במחיצת קטינים. במהלך החודש האחרון נהג הנאשם ברכבו, בירושלים, בבית שמש ובמודיעין עלית, כשהוא לא מחזיק ברישיון נהיגה, וניסה בדרכים שונות ובתירוצי שווא לגרום לחמישה קטינים כבני 10-7 להתקרב אליו. בשני מקרים ביצע מעשים מגונים בשניים מהקטינים.

באחד המקרים, עצר הנאשם את רכבו בסמוך לאחד הקטינים וביקש ממנו לעלות לרכבו תוך שהוא מנסה לפתות אותו בתירוצים שונים כמו למשל "בוא מישהו מחלק סוכריות". הקטין סירב ובתגובה לכך הנאשם יצא מרכבו, אחז את הקטין וביצע בו מעשה מגונה. לאחר מכן המשיך הנאשם לצעוד עם הקטין לכיוון ביתו, אז הבחין באביו של הקטין ונמלט מהמקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של הפרת צו פיקוח, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 בלא הסכמתו ונהיגה ללא רישיון נהיגה בתוקף. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. מהפרקליטות נמסר כי היא מבקשת לחזק את הקטינים ומשפחותיהם שחשפו את המעשים שביצע בהם הנאשם והובילו למעצרו.

אילוסטרציה.

Back to top button