חדשות הארץמבזקים

שריפת ענק באזור פתח תקווה: מספר בתים פונו, כבישים נחסמו ותלמידים שטיילו באזור פונו מהמקום

המשטרה ולוחמי האש פועלים בשעה זו (שני) בשריפה בשטח פתוח סמוך לצומת סגולה בפתח תקווה, ומזרימים את תנועת כלי הרכב לצירים חלופיים, על מנת לאפשר לכוחות הכיבוי להגיע למקום ושמירה על בטחון הסובבים.

בשלב זה חסום לתנועה כביש 40 במקטע שבין צומת סגולה לכיוון צפון ותנועת הרכבות באזור הופסקה. בתוך כך, כ 200 תלמידים שבילו בפארק סמוך פונו בסיוע השוטרים שהגיעו למקום, כאשר מסוק היחידה האוירית של משטרת ישראל מסייע לעבודת הכבאים והשוטרים. המשטרה מבקשת מהציבור לא להתקרב לאזור ולהישמע להנחיות השוטרים בשטח.

שריפה - פתח תקווה - פינוי תלמידים
צילום: דוברות המשטרה

בכב"ה מסרו כי לוחמי האש עדיין מבצעים פעולות כיבוי ב- 3 גזרות עבודה: בצומת סגולה, שכונת חן הצפון, מבצעים בלימת האש בקו חזית הבתים – כולל כלי צמ"ה. בהיפר חביב (נטוש) לשעבר, מבצעים הלוחמים בלימת האש לכיוון המבנה ושריפה של עצי אקליפטוס. בכפר הבפטיסטים מבוצעות פעולות כיבוי של חורש ועצים, פינוי של מספר בתים, סגירה של כביש 40 מסגולה לירקונים וסגירה של קו הרכבת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מכב"ה נמסר : "בשלב זה, האירוע עדיין ללא שליטה על האש המתפשטת לכיוון צפון. באירוע משתתפים 20 צוותי כיבוי, 4 מטוסי כיבוי וכלי צמ"ה. מפקד מחוז מרכז טפסר רוני קדם נמצא באירוע."

צילום, סלבה בורוכוב, רשות הטבע והגנים

Back to top button